סקר: למרות החקירות הליכוד נשארת המפלגה הגדולה

בניגוד לסקר שפורסם בסוף השבוע בו עולה כי 'יש עתיד' הופכת למפלגה הגדולה ביותר, סקר של רפי סמית שמתפרסם הבוקר מעלה כי לו הבחירות היו נערכות היום הליכוד שומרת על כוחה כמפלגה הגדולה ביותר ומקבלת 27 מנדטים

ראש הממשלה בנימין נתניהו. צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו. צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ

דבר סקר: סקר חדש של רפי סמית שמתפרסם הבוקר (ראשון) בתכנית 'חכם על הבוקר' של השדרן דוד חכם ברדיו מורשת מעלה כי לו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת הליכוד הייתה שומרת על כוחה כמפלגה הגדולה ביותר ומקבלת 28 מנדטים, 2 פחות ממספר המנדטים לה יש כיום.

מפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד מקבלת בסקר 22 מנדטים, 11 יותר ממה שיש לה כיום. עוד עולה מהסקר כי מפלגת המחנה הציוני מתרסקת ויורדת מ-24 מנדטים כיום ל-13 בלבד.

מפלגת הבית היהודי עולה ב-3 מנדטים ל-11 והרשימה המשותפת יורדת מ-13 ל-12.  עוד עולה מהסקר כי 'ישראל ביתנו' מגדילה את כוחה במנדט ומתייצבת על שבעה.

מפלגת יהדות התורה עולה מששה מנדטים לשבעה וש"ס שומרת על כוחה עם שבעה מנדטים. עוד עולה מהסקר כי 'כולנו' של משה כחלון יורדת בשלושה מנדטים מ-10 ל-7. מפלגת מר"צ מגדילה גם היא את כוחה במנדט ועולה לשישה.

 

 

 

 

 

 

בסוף השבוע התפרסם סקר של ד"ר אריאל איילון בו עולה כי 'יש עתיד' תהפוך למפלגה הגדולה ביותר עם 27 מנדטים ואילו גם ש"ס וגם יהדות התורה מתחזקות במנדט.