לאודר העיד נגד נתניהו; מנדלבליט עדכן את רה"מ

פרטים חדשים אודות החקירה הצפויה נגד ראש הממשלה נחשפו בסוף השבוע: לפי דיווחים שונים, איש העסקים רון לאודר, מקורבו של נתניהו בעבר, הוא אחד העדים בתיק. בלשכת ראש הממשלה מגיבים: "כרגיל לא יהיה כלום כי אין כלום! נסו להחליף את ראש הממשלה בקלפי – כמקובל בדמוקרטיות"

מנדלבליט ונתניהו (עמוס בן גרשום לעמ)
מנדלבליט ונתניהו (עמוס בן גרשום לעמ)

תיק 1,000: פרטים חדשים אודות הבדיקה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שצפויה להפוך בקרוב לחקירה נחשפים הערב (מוצאי שבת) בחדשות 2. לפי הדיווח, המיליארדר רון לאודר, מקורבו של נתניהו בעבר ובעל השליטה בחדשות 10 בהווה, הוא אחד העדים בחקירת החשדות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיהם קיבל טובות הנאה בהיקפים גדולים מאנשי עסקים. עוד דווח, כי מדובר במתנות יקרות ערך שהועברו לידי נתניהו ושעליהן לא הועבר דיווח כלשהו וככל הנראה, גם בני משפחתו קיבלו מתנות וההערכה היא שגם הם יזומנו למתן עדות.

בחדשות 2 הוסיפו ודיווחו כ האגף החקירות מבקשים לחקור את ראש הממשלה בהקדם האפשרי וכי ראש האגף פנה ללשכת רה"מ לתאם מועד לחקירה לפני חמישה ימים, אך עד כה טרם נענה. במשטרה מקווים שכבר מחר או מחרתיים יגיעו לסיכום על מועד מוסכם, ומתכוננים לחקירה לקראת אמצע השבוע והילך.

אמש פורסם, כי ראש הממשלה והיועץ המשפטי לממשלה נפגשו לפני כשבועיים בנושא. מנדלבליט דיווח אז לנתניהו כי הורה לפתוח בחקירה נגדו וכי בקרוב יתאמו איתו את מועד החקירה. נתניהו ביקש ממנדלבליט, כך על פי הדיווח, לדוחות את החקירה בשל נסיעתו הצפויה לקזחסטן. אלא שלבינתיים התגלו לחוקרי המשטרה פרטים נוספים ולכן התעכבה חקירתו עד כה.

מראש הממשלה נמסר בתגובה: "לא ראינו שמחה כזאת באולפני הטלוויזיה כשהודיעו על חקירתה של יו"ר מרצ זהבה גלאון או כשיו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג נחקר פעמיים השנה לאחר שבעבר שמר על זכות השתיקה בפרשת העמותות של אהוד ברק. לצערנו תאלצו להתאכזב גם הפעם, כפי שהתאכזבתם בפרשות מופרכות קודמות. כרגיל לא יהיה כלום כי אין כלום! נסו להחליף את ראש הממשלה בקלפי – כמקובל בדמוקרטיות".

תגובה אחת
  1. מניין לכם שהוא העיד נגד נתניהו…??? אולי העיד לטובת נתניהו – ?
    וזה יותר נכון…
    אגב – ממליץ לכם לא לחגוג… הכל בלונים וברווזים …..

השארת תגובה