ילדי אלעד: שיאני מיחזור הבקבוקים בארץ

פרסום הנס: ילדי אלעד זכו במקום הראשון בפעילות "ממחזרים וזוכים 2" של תאגיד המיחזור אל"ה ונהנו מפעילות חווייתית בחנוכה – מתנה!

ראש העיר ישראל פרוש
ראש העיר ישראל פרוש

ילדי אלעד מחזרו את ההצלחה ונהנו מפעילות חווייתית בחנוכה. גם השנה זכו ילדי העיר בפרס 'העיר הזוכה' והפכו לשיאנים בשל מיחזור הבקבוקים הגבוה בארץ, בתחרות ממחזרים וזוכים 2 של תאגיד המחזור אלה.

ימי החוויה כללו סדנאות יצירה מחומרים ממוחזרים והצגת ילדים מבית "נקודה טובה". הכניסה לפעילות בה השתתפו יותר מאלף ילדים בוצעה גם היא באמצעות מיחזור, כאשר הילדים התבקשו להביא "תשלום" של שני בקבוקים ריקים.

העיר אלעד, זוכה זו הפעם השניה בפעילות 'ממחזרים וזוכים 2' של 'תאגיד המחזור אל"ה'. במסגרת פעילות 'ממחזרים וזוכים 2' התבקשו ילדי הערים והשכונות החרדיות לזרוק למיחזוריות את בקבוקי הפלסטיק המשפחתיים הריקים, תוך ציון שמם ומספר הטלפון שלהם. בכל שבוע הגרילו הממחזרים אופניים יוקרתיות, ספרים רבים ואפילו נופש משפחתי. בנוסף זכתה העיר הממחזרת ביותר, שבה נמדד שיעור גידול הרב ביותר לעומת השנה הקודמת , במענק לפעילות ייחודית לילדי העיר בחג החנוכה תשע"ז, בגובה של עשרות אלפי ש"ח. כאמור בתחרות זו, זוכה זו הפעם השניה העיר היפה אלעד.

בתאגיד ציינו לשבח את פעילות העירייה בראשות ראש העיר הרב ישראל פרוש והגברת לאה דוידוב מנהלת המחלקת לאיכות הסביבה בעיר, שפעלו ללא לאות בנושא ומציינים כי העירייה ותושבי העיר הצליחו לשנות את דפוסי המיחזור של בקבוקי הפלסטיק המשפחתיים באמצעות המיחזורית ובכך הביאו לזכייה רצופה זו השנה השניה.

ראש העיר הרב ישראל פרוש אומר כי "בפעילות המשותפת עם תאגיד המחזור אל"ה, אנחנו מצליחים לכוון לשני נושאים חשובים שאנחנו מקדמים בעיר. ערכי השמירה על הסביבה מחד, והוספת פעילויות תרבותיות לילדי העיר מאידך. הפעילות בחנוכה מצטרפת לכלל הפעילויות שאנחנו מובילים בעיר, ואנחנו מודים לאל"ה על התמיכה והסיוע לתרבות בעיר, תוך החדרת ערכי הסביבה החשובים, לילדי העיר ולתושביה".

נחמה רונן , יו"ר התאגיד, הביעה את שמחתה על הובלת ילדי אלעד את המיחזור בעיר ואת הפיכתו לטבע שני בכל בית באלעד ובשאר ערי הארץ. חיים זרביב מנכ"ל אל"ה שהגיע לחגוג עם ילדי אלעד, ברך בחום על המהלך המשותף בין עירית אלעד תאגיד המיחזור ותושבי העיר שהוכיחו גם הפעם כי הסברה , עידוד ותפעול עירוני יעיל של המיחזור מביא לתוצאות מרשימות במיחזור בקבוקי השתיה המשפחתיים באמצעות המיחזוריות .

חגית חושן מנהלת השיווק של תאגיד אלה אומרת כי היא שמחה להפגיש שנית את ילדי אלעד עם חוויית המחזור המיוחדת ומזכירה לזוכים המאושרים, "זכרו ילדים את מצוות בל תשליך. בקבוקים לא נופלים בפח, רק במחזורית".

השארת תגובה