כחלון עוקץ את נתניהו: "בודדים יכולים לקנות דירה"

שר האוצר כחלון עוקץ את ראש הממשלה נתניהו ואומר: "גם אני רוצה שאנשים ירכשו דירות אבל במחירים סבירים. לכן, אנחנו פועלים להוריד את המחירים בכדי שאנשים יקנו דירות."

משה כחלון וראש הממשלה בנימין נתניהו
משה כחלון וראש הממשלה בנימין נתניהו

שר האוצר משה כחלון יצא היום נגד דבריו של ראש הממשלה אתמול בנוגע לקניית דירות ומתח ביקורת מרומזת.

בטקס קליטת עובדי קבלן בירושלים אמר כחלון: "אתמול ראש הממשלה הממשלה אמר לכו ותקנו דירות וזה בסדר. אני מאחל לכל אחד מכם שיהיו לו שתי דירות. גם אני רוצה שאנשים ירכשו דירות אבל במחירים סבירים. לכן, אנחנו פועלים להוריד את המחירים בכדי שאנשים יקנו דירות.

כשיש דירות והמחירים גבוהים רק בודדים יכולים לקנות ואני רוצה שלא רק בודדים יוכלו אלא כולם, עם הפעולות שאנחנו עושים כולם יוכלו לקנות דירות. בעזרת השם."

כזכור, אתמול בטקס השקת התכנית לפיתוח הצפון אמר נתניהו: "לפני כמה שנים, ואתם חבריי השרים זוכרים את זה, אנחנו אמרנו, ואני אמרתי בדרום, 'תקנו דירות – לא רק בבאר שבע, תקנו דירות גם בדימונה, בירוחם, תקנו דירות'. יש כאלה ששמעו, ועשו, ויש כאלה שלא עשו".

כחלון התייחס גם למאבק סביב המינויים לבית המשפט: "ראיתי פרסומים על מאבק ביני לבין נשיאת בית המפט העליון ועל כך ששופט התקשר אליי בכדי להשפיע על המינויים. אני אומר כאן בצורה ברורה – אף שופט בית משפט עליון לא התקשר אליי, אך אחד לא דיבר איתי ואני מעולם לא אמרתי שם לא ייבחר אדם כזה או אחר אני אנטוש את הועדה או יעזוב אותה. לא היו דברים מעולם."

השארת תגובה