גפני ל'כל הזמן' על טענות ליצמן: "קשה כשאול קנאה"

יו"ר ועדת הכספים מגיב לטענות השר ליצמן על חלוקת הכספים הקואליציוניים בשיחה עם 'כל הזמן': "קשה כשאול הקנאה, העברנו את הכספים בדיוק כפי שהעברנו אותם שנה שעברה". גורמים באגו"י: "יש לדחות כל ניסיון להפוך לעניין אישי את הויכוח העקרוני על חלוקה שיוויונית"

גפני וליצמן
גפני וליצמן

קרבות יהדות התורה: הקרב בתוך יהדות התורה בין השר ליצמן לח"כ גפני סביב הכספים הקואליציונים עולה שלב, ואחרי שליצמן אמר כי אין לו אמון בגפני, יו"ר ועדת הכספים משיב אש ומגיב בשיחה עם 'כל הזמן': "קשה כשאול קנאה".

בישיבת הממשלה תקף ליצמן את גפני וטען כי הוא קבע לבד להיכן ילכו הכספים הקואליציונים של יהדות התורה, מבלי להתייעץ עם חברי הסיעה. גפני דוחה את הטענות ואומר: "קשה כשאול הקנאה, העברנו את הכספים בדיוק כפי שהעברנו אותם שנה שעברה".

טוענים שכל החלטת סיעה את מיד רץ ועושה חוק משלך, כמו שראינו בחוק העדפה מתקנת?

"נכון, גם בחוק הבטחת הכנסת וחוק המקוואות. מה נעשה שאני זריז מדי?", הוא משיב.

היום התקיימה ישיבת סיעה של אגודת ישראל, גפני זומן לישיבה, אך הודיע שבשל הלחץ של העברת התקציב לא יוכל להשתתף ולכן החליטו באגודת ישראל לזמן את גפני שוב לדיון ביום שני.

השר ליצמן סירב להתיחס לדברים.

יחד עם זאת גורמים בכירים באגו"י אמרו כי יש לדחות כל ניסיון להפוך לעניין אישי את הויכוח העקרוני על חלוקה שיוויונית של התקציב הקואליציוני. "זו דרישה לגיטימית וצודקת, לה שותפים בדעה כל נציגי אגודת ישראל", דברי הגורמים.

השארת תגובה