ברוך מרזל: "האיומים נגד בנט? ספין!"

אחרי הפרסומים כי הוצמדה אבטחה לשר החינוך נפתלי בנט, בשל הערכות כי גורמים בהתיישבות ינסו לפגוע בו בשל תמיכתו במתווה לפינוי עמונה. ברוך מרזל: "מדובר בספין שנועד לגרום לדה לגטימציה של המאבק על עמונה"

ברוך מרזל
ברוך מרזל

בעקבות הפרסום כי הוצמדה אבטחה לשר החינון נפתלי בנט, בשל חשש לחייו בעקבות פינוי היישוב עמונה, תוקף ברוך מרזל, מראשי 'עוצמה יהודית' את בנט ואומר כי "מדובר בספין שנועד לגרום לדה לגטימציה של המאבק על עמונה".

לדבריו, "אצלנו אין אכזבה מבנט כי לא היו לנו ציפיות ממנו ולכן אף אחד לא יפגע בבנט היחידים שכועסים עליו במיוחד זה תומכיו שהתאכזבו מכושר העמידה הלקוי של בנט והבית היהודי ומהסיוע שהם נותנים להחרבת ישוב אני מקווה שאנשים אלו יפגעו בבנט בקלפי".

כזכור, מוקדם יותר התפרסם כי בשב"כ החליטו להצמיד אבטחה כבדה לשר החינוך נפתלי בנט, זאת בשל הערכות כי גורמים בהתיישבות ינסו לפגוע בו בשל תמיכתו במתווה לפינוי עמונה.

האבטחה הוצמדה בשל מסרונים שהופצו בקרב מתיישבים. באחד המסרונים נכתב: "בנט ויתר על עמונה, אנחנו לא!". לדברי מפיצי ההודעה, "גלגלי מכונת ההרס והפינוי התחילו לנוע והאחראים הבלעדיים לכך הם בנט וביבי". בהודעה צורף מספר הטלפון האישי של בנט ושל יו"ר הקואליציה דוד ביטן.

בהודעה אחרת נכתב: "החרבת עמונה לא תעבור בשקט. כל האחראים לכך לא ינקו". באחת ההודעות, קראו מפיצי המסרונים לבני נוער להגיע ליישוב לקראת הפינוי הצפוי והבטיחו: "זה יהיה כמו כפר מימון – אבל הפעם עד הסוף". יצוין כי בציונות הדתית גינו את הקריאות שלפי חלק מן הגורמים מקורם במטה המאבק הפועל למניעת פינוי היישוב.

השארת תגובה