ביטן על בוקר: "חוץ מללכת לחתונות היא לא עושה כלום"

חילופי האשמות בין יו"ר הקואליציה דוד ביטן לחברת הכנסת ממפלגתו נאווה בוקר עולה מדרגה, לאחר שביטן הכחיש כי העניש את בוקר שנעדרה מהצבעה וזו מצידה איימה כי תיעדר מההצבעה על התקציב, תוקף ביטן "חוץ מללכת לחתונות היא לא עושה כלום"

יו"ר הקוואליציה חבר הכנסת דוד ביטן (צילום: דף הפייסבוק של ביטן)
יו"ר הקוואליציה חבר הכנסת דוד ביטן (צילום: דף הפייסבוק של ביטן)

חילופי האשמות בין יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת דוד ביטן, לבין חברת מפלגתו נאווה בוקר עולה הבוקר (ראשון) מדרגה.

כזכור, בשבוע שעבר ניצחה האופזיציה באופן חריג, כשהצליחה להעביר את הצעת החוק שלש חבר הכנסת אילן גילאון בקריאה טרומית. מדובר בהצעה להשוות את שכר הנכים לשכר המינמום, הצעה בה תומכים רבים מחברי הקואליציה, אך עקב העלות הגבוהה והתנגדות משרד האוצר, הורה יו"ר הקואליציה לחברי הכנסת מהקואליציה לסכל את ההצעה.

למרות הודעתו של ביטן, רבים מחברי הקואליציה נעדרו מהצליאה בכוונה, בהם חברת הכנסת נאווה בוקר ויגאל גואטה. הגדיל לעשות חבר הכנסת משה גפני שנכח במליאה ונמנע בהצבעה.

לאחר העדרותה של בוקר, טענה כי ביטן העניש אותה ובמשך חודש היא לא תוכל להגיש הצעות חוק. אלא שיו"ר הקואליציה הכחיש את הדברים, ואמר, "נאווה בוקר לא קיבלה עונש והנסיון שלה לצייר את עצמה כקדושה מעונה כדי להרשים את הציבור הנכים לא ראוי".

חברת הכנסת התעקשה שאכן נענשה, וטענה כי היועצת של ביטן התקשרה ליועצת שלה והעבירה "מסר חד משמעי, י כי אם לא אכנס להצביע נגד החוק של גילאון אני איענש ויפילו כל הצעות החוק בחודש הקרוב".

בוקר המשיכה את המתקפה והצהירה כי "ח"כ צריך לומר את האמת כנראה שיו"ר הקואליציה הוא יוצא מהכלל". היא אף איימה כי "לא אגיע להצבעה על התקציב עד שחה"כ ביטן לא יתנצל בפומבי על רצח האופי שעשה לי".

אלא שיו"ר הקואליציה ממשיך להכחיש את הטענות. הבוקר בראיון לערוץץ 2 אמר, "חוץ מללכת לחתונות היא לא עושה כלום, שתתחיל להגיע לוועדות ולמליאה". בוקר מצידה הגיבה, "עדיין מחכה להתנצלות".

תגובה אחת
  1. מסכנים הליכוד לא מצאו מישהו מוצלח יותר מאשר החכם הזה

השארת תגובה