הרבי מבעלזא הודה לגר"א שטרן על שמירת המהדרין בי-ם

רבה הראשי של ירושלים הגר"א שטרן התקבל הערב במעונו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא בירושלים. במהלך הפגישה התייחס האדמו"ר להודעתו של הגר"א שטרן בדבר המשך המצב הקיים בכשרות המהדרין בירושלים בדבר השימוש ביבול נכרי בלבד

כ"ק האדמו"ר מבעזלא אירח הערב במעונו את רבה של ירושלים, הגאון רבי אריה שטרן שליט"א. במהלך הפגישה התייחס האדמו"ר להודעתו של הגר"א שטרן בדבר המשך המצב הקיים בכשרות המהדרין בירושלים בדבר השימוש ביבול נכרי בלבד וכן על מחוייבותו של רב העיר לשמירה על רמה גבוהה בכשרות בכלל. האדמו"ר הודה לגר"א שטרן על כך בחום.

אירוח רבה של ירושלים נעשה בחדר הסמוך לחדר המגורים של הרבי, השמור לאירוחם של בני משפחה ומקורבים בלבד, ולא בחדר האירוח הרגיל, וזאת לאור היכרותו וידידותו רבת השנים של הרבי עם הגר"א שטרן.

במהלך השיחה העלה הרבי את זכרו של סבו של הגר"א שטרן, הרה"ג רפאל שטרן זצ"ל, שהיה מקורב מאוד למשפחת הרבי. כמו כן, נסובה השיחה סביב ימי תל אביב, בה נולד הרבי וגדל, ובה אף גדל והתחנך הגר"א שטרן. הרבי אף התעניין למפעל 'הלכה ברורה' על מסכתות הש"ס בראשו עומד הגר"א שטרן ושאל מתי עתיד המפעל להיות מושלם על כל הש"ס.

בפגישה השתתפו גם מזכירו של הרבי, ר' שמעון וולף קליין, ראש מחלקת תרומות ומעשרות ברבנות ירושלים, ר' פנחס קאליש, ראש מטה רבה של ירושלים, ר' אבינועם קוטשר, וח"כ ר' ישראל אייכלר. בסיום הפגישה סיפר הגר"א שטרן לרבי על יוזמתו לקיים תפילת יו"כ קטן מחר בכותל לרגל המצב וזכה לברכה חמה על כך. ביציאתו ליווה הרבי את הגר"א שטרן ואיחל לו הצלחה במשימותיו ובתוכניותיו הרבות.

השארת תגובה