אישום: דרס עם האופנוע וניסה לרצוח עם סכין וקסדה

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד המחבל מוחמד רג'בי, שניסה לרצוח שני צעירים יהודים בחול המועד סוכות בירושלים. על פי האישום הוא תכנן לבצע פיגוע רצחני, הבחין בצעירים, דרס אחד באמצעות האופנוע ואחר כך ניסה לרצוח בעזרת סכין וקסדה את חברו

סכין מנסיון פיגוע דקירה בירושלים
סכין מנסיון פיגוע דקירה בירושלים

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד המחבל מוחמד רג'בי, בן 20 תושב סילוואן, שניסה לרצוח שני יהודים במהלך חול המועד סוכות.

על פי המתואר בכתב האישום, רג'בי, הגיע לדרך חברון בירושלים, כשהוא רכוב על אופנועו, ורצה לבצע פיגוע רצחני נגד יהודים. סמוך למלון הר ציון, הבחין בי.ל. ובו. ל., שני צעירים בעלי חזות דתית והחליט לדרוס אותם למוות.

הוא הגביר את מהירות הנסיעה והתנגש בעוצמה בי. ל., כתוצאה מכך הצעיר היהודי עף לגובה של כשני מטר ונפל. המחבל החליק עם האופנוע, קם, הוריד את הקסדה ושלף סכין, וניסה לרצוח את ו. ל. בעזרת הסכין והקסדה.

המחבל התקרב אל ו. ל., שנאבק בו, והלם בפניו באמצעות הקסדה. בשלב זה הגיע למקום חברם של שני הפצועים, אחז במחבל בחוזקה מאחור והפילו ארצה. ו. ל. דרך על ידו של המחבל, והוציא את הסכין מידו. מיד אחר כך הגיעו למקום כוחות המשטרה.

כתוצאה ממעשיו של המחבל, נגרמו לי.ל. שלושה שברים: שבר פתוח עם ריסוק בקרסול רגל שמאל, שבר בבוהן רגל שמאל ושבר בכף יד שמאל. כן נגרמו לו חבלות בפניו והוא נזקק למספר תפרים בראשו. נכון לעת זו מתנייד י.ל. באמצעות כסא גלגלים והוא צפוי לעבור ניתוח. ו.ל. נפצע בפניו.

השארת תגובה