טול קורה: טראמפ מחק מיילים הקשורים לתביעות נגדו

השבועון 'ניוזוויק' חושף כי חברות בבעלותו דונלד טראמפ, מחקו והסתירו אלפי מיילים, דו"חות ומסמכים שנדרשו מסיבות שונות, בין היתר סיבות משפטיות • בעימות האחרון אמר טראמפ לקלינטון כי יכניס אותה לכלא על פרשת המיילים בה היא מסובכת

דונאלד טראמפ
דונאלד טראמפ

טול קורה: חברות בבעלותו של המועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, מחקו והסתירו בשנים האחרונות אלפי מיילים, דו"חות ומסמכים שנדרשו מסיבות שונות, בין היתר סיבות משפטיות – כך חושף השבועון 'ניוזוויק'.

בשבועון נטען, כי נבחנו אלפי עמודים מדיונים משפטים, תצהירים וצווים מתיקים שונים שנוהלו בבתי המשפט נגד חברות בבעלותו של טראמפ. לפי הדיווח, היעלמות המסמכים הכעיסה שופטים, תובעים ואזרחים שניהלו הליכים מול עסקיו של איל ההון הניו יורקי. ע"י היעלמות המסמכים, כך נטען, הצליחו טראמפ ואנשיו להערים קשיים בהתנהלות הצד הנגדי ולגרור משפטים שונים לאורך שנים.

מחיקת המסמכים תועדה כבר ב-1973, אז נתבעה משפחת טראמפ בגין סירובה להשכיר דירות לאפרו-אמריקנים. המשפחה, כך נטען, העלימה מסמכים ששבית המשפט דרש מהם למסור לידיו.

כזכור, טראמפ תוקף שוב ושוב את יריבתו למירוץ, הילרי קלינטון, על מחיקת עשרות אלפי מיילים משרתיה הפרטים. בעימות האחרון אף אמר טראמפ, כי במידה ויבחר יכניס את קלינטון לכלא, ועל זה אמרו חכמינו: "טול קורה מבין עיניך".

השארת תגובה