הטיפוח המושלם: המקום שידאג לך לכל מעטפת היופי

מתחם "עלמה" החדש הושק בבני ברק: כל מה שהאישה החרדית צריכה בתחום טיפולי היופי במקום אחד ♦​ אסתטי, נעים, יפה ומזמין

בטקס רב רושם הושק מתחם "עלמה" בבני ברק, המציג לראשונה בעיר, מתחם מתקדם ומשוכלל עם מגוון שירותים בתחום היופי והאסתטיקה לאישה החרדית. באירוע השתתפו עשרות נשים, מובילות דעה ועיתונאיות שהביעו את התרשמותן מהמתחם החדש והמפואר אשר משתרע על שטח נרחב, מעוצב בסגנון אסתטי וחדשני, משרה אווירה רגועה ושלווה, ומהווה "תחנת התרעננות" בתוך המולת העיר הרועשת.

את האירוע פתחה, נציגה מטעם הנהלת "עלמה", שהציגה בפני המשתתפות את מגוון השירותים המתקדמים הניתנים במקום, על ידי צוות נשות מקצוע מהשורה הראשונה ובהתאמה מושלמת לצרכי האישה החרדית.

"אנו רואים בהשקת מתחם "עלמה" שליחות מיוחדת. זוהי הפעם הראשונה שנפתח בבני ברק מקום כזה,  המציע מצד אחד את כל השירותים הנדרשים תחת קורת גג אחת, ברמה המקצועית והמתקדמת ביותר, ומצד שני פינוק וחוויה, המאפשרים לכל אישה, להיכנס, לנשום עמוק, ליהנות מהחוויה המוצעת במקום, לנוח קצת מהעמל היומיומי ולצאת "כמו חדשה", והכל באווירה מותאמת והולמת", ציינה.

בהמשך, נשאה דברים גב' מירי שניאורסון, מומחית להעצמה נשית, שריתקה את הנשים בהרצאתה, על מהותו של יופי פנימי אמיתי ונתנה כלים להתבוננות ועשיה לכל אישה.

בסיום האירוע, נהנו המשתתפות מפעילות מיוחדת של הכנת אקססוריז פרחוניים לכבוד החג, ומערכת "פינוק" ייחודית מתנת עלמה.

מתחם "עלמה" החדש, ממוקם ברחוב רבי עקיבא 20 בבני ברק ומציע מגוון שירותים בתחום היופי והאסתטיקה: פדיקור מניקור, עיצוב גבות, שעווה, טיפולי פנים, שיזוף בהתזה, טיפולי לייזר במכשיר המתקדם בעולם, חבילות טיפוח משתלמות, סלון פאות, איפור מקצועי ועוד.

בנוסף, מציעים בעלמה שעות פתיחה נוחות במיוחד, בין השעות 9:30-21:30 על מנת שכל אחת תוכל להתאים את שהותה במקום על פי השעה הנוחה לה. וכמו כן טיפול כולל ומקצועי תוך שעתיים בלבד.

 

תגובה אחת
  1. הייתי במכון המהמם הזה ,ממש מושקע ,עובדות תותחיות , שירות חלומי , מחירים ממש טובים , במיוחד הלייזר קנדלה
    פשוט שווה!

השארת תגובה