טראמפ מתנצל: "עשיתי דברים שאני מתחרט עליהם"

אחרי שנחשפה קלטת של המועמד הרפובליקני מלפני עשור מדבר בצורה פוגענית כלפי נשים, אומר טראמפ, "אמרתי זאת, שגיתי ואני מתנצל. אני מתחייב להיות אדם טוב יותר מחר" • קודם לכן הבהיר, "אין סיכוי שאפרוש מהמירוץ לנשיאות"

דונלד טראמפ
דונלד טראמפ

ימים נוראים בבחירות לנשיאות ארה"ב: ביממה האחרונה נחשפה קלטת של המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ, בו הוא מדבר בצורה קשה, גסה, בוטה ופוגענית כלפי נשים.  ההקלטה היא משנת 2005, ונעשתה ללא ידיעתו של טראמפ, בעת ששוחח עם מנחה תוכנית בידור טלוויזיונית.

בעקבות הדברים החל ללחץ על המועמד הרפובליקני לפרוש מהמירוץ, כשאף מספר רפובליקנים מבהירים כי לא יתמכו במועמד. גם סגנו של המועמד, מייק פנס, הבהיר בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מזועזע מהדברים שאמר טראמפ.

המועמד הרפובליקני הבהיר בראיון בריאיון ל'וול סטריט ג'ורנל', כי "אין שום סיכוי" שאפרוש מהמירוץ וכי התמיכה בי מדהימה".

מאוחר יותר, טראמפ הוציא סרטון בו הוא מתנצל על הדברים שאמר. "מעולם לא התיימרתי להיות אדם מושלם ולא התחזיתי למי שאינני", פתח טראמפ את קלטת ההתנצלות.

"אמרתי ועשיתי דברים שאני מתחרט עליהם. כל מי שמכיר אותי יודע שהמילים האלה לא משקפות את מי שאני. אמרתי זאת, שגיתי ואני מתנצל. אני מתחייב להיות אדם טוב יותר מחר, ולעולם לא אאכזב אתכם.

בואו נהיה כנים, אנחנו חיים בעולם האמיתי. מדובר בהסחה מהבעיות הקשות שניצבות בפנינו כיום. אמרתי כמה דברים טפשיים, אבל יש הבדל גדול בין המילים האלה, לבין מעשיהם של אחרים".

יתכן וכי באווירת הימים הנוראים, בקשת הסליחה של טראמפ תתקבל.

השארת תגובה