כינוס ה-OECD לחדשנות בחינוך נפתח בישיבת חברון

היום נפתח הכנס בינלאומי של מדינות ה- OECD שמתקיים לראשונה בישראל בנושא חדשנות בחינוך, את הכינוס בחר שר החינוך נפתלי בנט לפתוח בישיבת 'חברון', שם הציג להם השר את השיטה "החדשנית"- לימוד בחברותא

המשלחת אצל ד"ר ישראל אומן קרדיט צילום: יוסי זמיר
המשלחת אצל ד"ר ישראל אומן קרדיט צילום: יוסי זמיר

לראשונה בישראל, הכנס בינלאומי של מדינות ה- OECD בנושא חדשנות בחינוך. הכינוס, בו מתארחים למעלה מ-30 משלחות שרים ובכירים של מערכות החינוך מרחבי העולם נפתח בישיבת 'חברון'. 

היום (ראשון) נערך יומו הראשון של הכנס, שיימשך שלושה ימים.  בתחילת היום ביקרו השרים בישיבת "חברון". שר החינוך נפתלי בנט הציג להם את שיטת הלימוד "החדשנית" – לימוד ב"חברותא".

בנט סיפר למשלחת על המסורת היהודית עתיקה, שמהווה שיטת לימוד אפקטיבית במיוחד, בה כל תלמיד מלמד את חברו ולומד ממנו, ושרי החינוך התעניינו בדרך שבה אפשר לאמץ את שיטת הלימוד הזו לשאר המקצועות.

בהמשך נפגשו המשלחת עם ד"ר מיכה גודמן, ראש מדרשת "עין פרת" באלון, שסיפר על חדשנות יהודית, מתוך החיבור לשורשים. כמו כן, נפגשו השרים עם פרופ' ישראל אומן, זוכה פרס הנובל לכלכלה, שסיפר להם על ייחודיות העם היהודי, שמביאה אותו להישגים ולגילויים מדעיים בינלאומיים. לדבריו, כל היסטוריית העם היהודי הרוויה בסקרנות, מחקר וגילויים, מושתתת על שיטת לימוד הגמרא של שאילת שאלות (קושיות) וחתירה לתשובות (תירוצים).

תגובה אחת
  1. וראו כל עמי הארץ כל הכבוד לבנט

השארת תגובה