בנט הקים וועדה; ההורים עצרו את השביתה

משרד החינוך במכתב התחייבות לוועד הורי ביה"ס 'נתיבות משה' בחיפה: וועדה מקצועית שמונתה על ידי שר החינוך תבחן את המצב ותציע חלופות מתאימות למבנה בית הספר בתוך שבועיים • ההורים: מתוך אמון בשר בנט, החליט וועד הורי בית הספר להפסיק את השביתה באופן זמני למשך 14 יום, עד להצגת החלופות

הפגנה מול בית בנט 2
הפגנה מול בית בנט 2

התקדמות לפתרון משבר בית הספר "נתיבות משה" בקריית שמואל, אשר 420 תלמידיו שובתים מאז תחילת שנת הלימודים: בימים האחרונים נדרש שר החינוך לעניין ואף קיים ביום חמישי האחרון פגישה דחופה עם ראש העיר חיפה, יונה יהב, למציאת חלופות למבנה בית הספר.

במהלך הפגישה הכריז השר על הקמת צוות מקצועי לבחינת חלופות ראויות למבנה הנוכחי, בראשותו של ראש מינהל הפיתוח והבינוי במשרד החינוך, מר תמיר בן משה ובהשתתפות מנהלת מחוז חיפה ומנהל המחוז החרדי ואחרים.

היום פנה מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, איציק זהבי, להורים במכתב אישי, בו הוא מציין את עיקרי הדברים שסוכמו, בראשם התחייסות שר החינוך ומשרד החינוך למציאת חלופות בתוך שבועיים.

לאור הודעה זו, נעתר וועד ההורים של בית הספר לבקשת משרד החינוך להפסיק את השביתה לפי שעה ולהחזיר את הילדים ללימודים למשך 14 ימים, עד להצגת החלופות על ידי וועדת משרד החינוך.

מוועד ההורים נמסר כי "אנו משיבים את הילדים ללימודים למשך השבועיים הקרובים, מתוך הבעת אמון בשר החינוך ובצוות משרדו, אשר נרתמו למציאת פתרון ונראה כי הם פועלים לטובת העניין באופן נמרץ.

באם לא יוצג פתרון מוסכם על ידנו בתוך שבועיים – נשבית שוב את הלימודים, עד אשר יימצא פתרון ראוי".

כידוע, תלמידי "נתיבות משה" שובתים מאז פתיחת שנת הלימודים בשל אי כשירותו של המבנה הנוכחי, אשר חלקים ממנו אף נסגרו על ידי משרד הבריאות.

השארת תגובה