המשטרה עיכבה אוטובוסי נוסעים, המפגינים הגיעו

ה'פלג' והעדה החרדית, קראו לאנשיהם להגיע ולהפגין באלעד בעקבות "יום המשטרה" שנערך, במשטרה נכנסו ללחץ ואוטובוסים תמימים עוכבו ונשלחו למשטרת פ"ת. למרות העיכוב עשרות מפגינים הצליחו להגיע ולהפגין מול בית פרוש • צפו בתיעוד

סערה באלעד: אנשי הפלג הירושלמי והעדה החרדית, קראו לאנשיהם להגיע לעיר להפגין כנגד "יום המשטרה" שנערך, המשטרה בניסיון לעצור את ההפגנות, עיכבה כ-5 אוטובוסים על כל נוסעיהם, למרות שהיו שם נוסעים תמימים שרק חזרו הביתה.

היום מתקיים באלעד, כמו בערים נוספות "יום המשטרה", במהלכו מציגה המשטרה את פעילותה ואת היחידות השונות למשטרה. אנשי הפלג הירושלמי יחד עם אנשי העדה החרדית, קראו להגיע לעיר ולהפגין נגד האירוע ונגד ראש העיר ישראל פרוש, בטענה כי אירוע שכזה מחדיר ערכים להתגייסות למשטרה.

במשטרה נכנסו ללחץ מההמפגינים ועצרו עשרות אנשים שהגיעו לעיר, בכדי לוודא שלא הגיעו להפגין ולהפר את הסדר. בנוסף עיכבה המשטרה כ-5 אוטובוסים שנחשד כי יש בהם מפגינים והפנתה אותם למשטרת פתח תקווה. אלא שרובם של הנוסעים  היו אנשים תמימים שרק רצו להגיע לבית או למחוז חפצם, ועוכבו זמן רב.

למרות כל זאת, עשרות מפגינים הצליחו להגיע לעיר לאזורי הפעילות ולהפגין, וכמה מהם נעצרו בידי המשטרה. מפגינים נוספים הגיעו אל ביתו של ראש העיר ישראל פרוש והפגינו.

מדוברות המשטרה נמסר: "בשעה זו נערך יום קהילה משטרה באלעד בהשתתפות כ 5,000 מתושבי המקום והאזור.
עפ"י התוכנית מוצגים מייצגי במה של כלבנים, חבלנים, פרשים, ובצידם מייצגים של זיהוי פלילי, יס"מ, מג"ב, סיור וכוחות הצלה נוספים. בתחילת האירוע נעשה ניסיון מחאה כנגד קיומו בידי מספר עשרות שאינם תושבי המקום אך אלו הורחקו, חלקם עוכבו לחקירה."

3 תגובות
  1. המשטרה צריכה לפוצץ גולגלות

  2. גדולה שנאתם של עמי הארץ לתלמידי חכמים, יותר משנאתם של אומות העולם לישראל.

  3. למשטרה מותר הכול זה החוק

השארת תגובה