טראמפ: קלינטון נגד המשטרה כמו אובמה

המועמד הרפובליקני לנשיאות ממשיך לתקוף את יריבתו למירוץ, הפעם היא אשמה לדבריו בכישלונות המשטרה, לאחר שזו תועדה מספר פעמים בירי מיותר של אזרחים שחורים • סקרים בוירג'יניה ובטקסס מסמנים כי המועמד הרפובליקני מתחיל לאבד גובה גם במדינות הבית

דונלד טראמפ - אמריקה בוחרת
דונלד טראמפ - אמריקה בוחרת

המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ המשיך הלילה (רביעי) במסע הבחירות וערך מספר נאומים בעצרות בחירות במדינת וויסקונסין.

במהלך הנאומים הרבה טראמפ לתקוף את יריבתו למירוץ והאשים אותה בכישלון המשטרה בהרג אזרחים שחורים, מה שגרם לפרוץ מהומות נרחבות בארה"ב. "תאמינו לי, הילרי קלינטון נגד הכורים כפי שהיא נגד המשטרה. היא ואתם יודעים את זה. הילרי רואה את המצביעים שלה רק כמצביעים, היא לא רואה אותם כבני אדם". בהמשך תקף את המפלגה הדמוקרטית, וטען: "המפלגה הדמוקרטית בגדה בקהילה השחורה".

גם נשיא ארה"ב הנוכחי ברק אובמה, אשם לטענתו בבעיות המשטרה ובהרג המיותר של אזרחים שחורים. "המשטרה לא אוהבת אותו והוא לא אוהב אותם", אמר המועמד. בשבת האחרונה יצא המון זועם לרחובות מילווקי שבמדינת ויסקונסין במחאה על ירי שוטרים על אזרחים אפרו אמריקאים.

בהמשך, התייחס לשמועות כי הוא החליט להשתנות ולהקשיב יותר ליועצים שלו. "כולם אומרים שאני צריך להשתנות. אני לא משתנה. אני זה אני", סיכם טראמפ.

במהלך נאומיו הציע המיליארדר הניו יורקי למנוע מבכירי ממשל לשעבר לקבל כסף עבור הרצאות ופעילות לובינג במשך חמש שנים לאחר פרישתם מהתפקיד הממשלתי. הצעתו של המועמד מגיעה בעקבות המליונים שהרוויחו ביל והילרי קלינטון ממדינות זרות על פעילות לובינג והרצאות.

בתוך כך, סקרים במדינות שנחשבות למעוזים רפובליקנים מעידים על צניחתו של אייל ההון בקרב הבוחר האמריקני. כך, סקר שפורסם ב'וושינגטון פוסט' מעלה כי טראמפ מפגר אחרי הילרי קלינטון ב-8 אחוזים במדינת וירג'יניה. סקר אחר שפורסם, מעלה כי טראמפ מוביל ב-6 אחוזים בלבד על מזכירת המדינה לשעבר בטקסס, מדינה בה לא ניצח מועמד דמוקרטי מאז 1976 ורבים מהמועמדים הרפובליקנים ניצחו בה בפער של כעשרים אחוזים.

השארת תגובה