חומרי גלם טרופיים היישר מברזיל לבקבוק השתיה

במסיבת עיתונאים בניחוח אקזוטי הושקה סדרת המשקאות הקלים של 'טריפ פלוס' • מנכ"ל החברה ר' יוסי מרקוביץ: "כשטועמים את המשקה אפשר לחוש את הטבע הטרופי ולחוש את האמזונס ויערות הגשם"

 

במסיבת עיתונאים מרשימה שנערכה בימים האחרונים במפעל B&H משקאות, הושקה באופן רשמי סדרת המשקאות הקלים 'טריפ פלוס' בניחוחות טרופיים ואקזוטיים ובטעם מדהים. את הסדרה הציג מנכ"ל החברה, ר' יוסי מרקוביץ, שסיפר על הטעמים החדשים בסדרה שנוצרו עוד בברזיל, תוך שימוש בפירות טרופיים ואקזוטיים מקומיים היוצרים יחדיו שילוב מטריף! סדרת המשקאות וששת הטעמים החדשים בסדרה זכו לציונים גבוהים במבחני טעימה רבים ונבחרו מתוך שורה של מתכונים שהוכנו, וייצור המשקאות בפועל בוצע רק לאחר ביצוע סדרת בדיקות טיב ואיכות קפדניים. לקבוצת המשקיעים ניסיון רב שנים בתחום המשקאות הקלים בברזיל ולכן הם משתמשים בחומרי הגלם הטרופיים תוך התאמה לטעמו של הצרכן הישראלי.

"במשקאות שאנו משיקים אפשר לחוש את הטבע הטרופי – לטעום בישראל ולחוש את האמזונס ויערות הגשם", הסביר מנכ"ל החברה לנוכחים. "המשקאות כוללים רכיבי פרי טבעי שאנחנו מוסיפים למשקאות בשביל הטעם, הצבע והסוכר הטבעיים. מהסיבה הזו תוספת הסוכר וחומרי הגלם האחרים הם במינימום הנדרש – על מנת להשיג את טעם קרוב מאוד לטבע". כל מרכיבי הפרי במשקאות טריפ פלוס מקורם בדרום אמריקה ובדרום אפריקה.

הוא הציג בפני העיתונאים את ה'אני מאמין' והחזון של החברה, הדוגלת בטיב ובאיכות ללא פשרות: "זה בא לידי ביטוי גם בטעם החדשני הייחודי של משקאות טריפ, אך גם בכשרות הגבוהה ביותר של בד"ץ העדה החרדית שיש למשקאות שלנו. משקאות 'טריפ פלוס' ימצאו מקום של כבוד בקטגוריית המשקאות".

לאחר מכן הציג סמנכ"ל החברה, דוד ווקנין, את מגנון הייצור החדשני וערך לעיתונאים סיור ברחבי המפעל, תוך שהוא מעניק הסבר מדוקדק על דרך הייצור, כאשר לכל אורך תהליך יצירת המשקה ומילוי הבקבוקים אין כלל מגע יד אדם וקו הייצור עצמו מפוקח על ידי צוות מיוחד בחדר הבקרה. "הייצור מתבצע במכשור החדשני ביותר כדי לתוצאה המקסימלית והטעימה ביותר", הסביר.

סדרת משקאות טריפ פלוס החדשה כוללת בשלב זה משקאות קלים בשישה טעמים: תפוזים, מנגו, אפרסק, תות-בננה, ענבים ותפוחים. סדרת המשקאות כשרה למהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.

 

 

4 תגובות
  1. אחלה משקה להשמדת ג'וקים

  2. עבדתי שם פעם מפעל מגעיל מלא בערבים ממלאים בקבוקים בידיים

  3. חומרים משמרים
    לאן נעלם הפרי מהענבים הטעים שהיה בטריפ

  4. מפחדת מזה מאוד השמידו לי את כל המשפחה עם המשקה הזה

השארת תגובה