שבת גיבוש למתנדבי הצלה: מנכ"ל מד"א שיבח

מתנדבי ארגון הצלה זכו לשבת גיבוש מיוחדת בצלון פלאזה בנצרת בנוכחות חבר הכנסת משה גפני • מנכ"ל מד"א שיבח את המתנדבים ואת רב הארגון על דרכו המיוחדת בהצלת חיים תוך שמירה אדוקה על כללי ההלכה

שבת גיבוש למתנדבי הצלה. צילום אהרלה גרבר (2)
שבת גיבוש למתנדבי הצלה. צילום אהרלה גרבר (2)

כ-200 מתנדבי ארגון 'הצלה' מכל רחבי הארץ, שהו בשבת האחרונה בגיבוש מיוחד במלון פלאזה בנצרת. אורח הכבוד היה ח"כ הרב משה גפני, שנשא דברים ושיבח את מתנדבי ארגון הצלה על פעילותם הענפה ברחבי הארץ, בהצלת חיים, במקצועיות, במהירות וביעילות.

בצהרי יום השישי הגיעו למלון מנכל מד"א מר אלי בין וסמנכ"ל המבצעים מר גיל מוסקוביץ ונשאו דברים למתנדבים. הם שיבחו את מנכ"ל הצלה ומתנדבי הארגון, על נתינת כתף להיות לעזר וסיוע בהצלת חיים, תוך תיאום מלא עם מד"א בכל העניינים. מנכ"ל מד"א אף שיבח את רב הארגון הרב שטרן שליט"א, על דרכו המיוחדת של הצלת חיים, תוך שמירה קפדנית על כללי ההלכה.

מנכ"ל הצלה אושי שלומוביץ הודה למנכל מד"א, על שבת הגיבוש לחברי הארגון ובני משפחותיהם, כהערכה על פעילותם ומסירותם 365 ימים בשנה למען הצלת חיים. המשא המרכזי היה בעת רעווא דרעווין בסעודה שלישית, אז נשא רב הארגון הגאון הרב שמואל אליעזר שטרן דברי חיזוק והתעוררות ותודות לחברי הארגון ונשותיהן.

במהלך השבת השתתפו ונשאו דברים גם מר אילן מועלם- סגן מנהל מרחב דן ומושיקו מוסקוביץ- אחראי כוננים מרחב דן.

השארת תגובה