בלי תופעות לוואי: עוברים את הקיץ בשלום 

חדש: אריזת מוצרים להקלה ולמניעת תופעות הלוואי של הקיץ אשר נגרמות מיובש, חום ולחות ♦ שני ויזנר, נטורופתית: "שפשפות ופטרת העור הן תוצאה של מזג אוויר חם בשילוב חיכוך תמידי של העור הסובל מלחות כתוצאה מזיעת הקיץ מאפשר חדירת חיידקים ופטריות אל תוך העור שמשגשגים בסביבה לחה ולא מאווררת" ♦ יש פתרון

תרימוורה מבית תרימה, משיקה אריזת מוצרים להקלה ולמניעת תופעות הלוואי של הקיץ אשר נגרמות מיובש, חום ולחות. בין תופעות אלו ניתן למצוא את האלרגיה והאדמומיות בעיניים, פטרת העור, שפשפות, ויובש. אריזה זו כוללת את סדרת התרימון: 'תרימון טלק', 'תרימון סבון' ו'תרימון קרם'. בנוסף, ניתן למצוא בקיט המוצרים את טיפות העיניים הטבעיות, קלירינול.

'תרימון טלק'

טלק טיפולי המכיל תמציות צמחים מיועד לטיפול ולמניעה של גירויים ואדמומיות בעור. הפורמולה הייחודית מכילה צמחים הידועים בפעילותם האנטי פטרייתית: שמן עץ התה, שמן מנוקה, ושמן אורגנו, וכן אלוורה ומנטול. תפקידו של הטלק בתכשיר לספוח את הזיעה והלחות ולהעניק לגוף תחושת רעננות ורכות. את ה'תרימון טלק' ניתן לפזר על כפות הרגליים, בין האצבעות, בין קפלי הגוף ובכלל אזורי הגוף למניעת פטרת העור, שפשפת ואף לאחר מריטת השיער בגוף.

'תרימון סבון'

כמו ה'תרימון טלק' מכיל שמן עץ התה ושמן מנוקה. בנוסף, מכיל הסבון שמן לבנדר ותה ירוק, המתאים לחומציות העור ושומר על רעננותו. הסבון מיועד לשמירה על היגיינת העור ולמניעת פטרת העור ושפשפות המאפיינות את הקיץ.

'תרימון קרם'

כמו שני המוצרים האחרים מכיל שמן עץ התה ושמן מנוקה. כמו כן, הקרם מכיל פרופוליס הידוע כבעל תכונות של פעילות מחטאת, לבנדר ואלוורה הידוע בתכונות המרגיעות את העור וקלנדולה (ציפורן החתול) שמסייע בהקלה על איחוי פצעים וידוע כבעל תכונות מחטאות ואנטי-דלקתיות. ה'תרימון קרם' מסייע בהקלה על גירויים, אדמומיות, סדקים ברגליים ואף עשוי למנוע פטרת. סדרת מוצרי התרימון הינה טבעית, היפואלרגנית ואינה מכילה חומרי צבע וריח כימיים או חומרים משמרים.

'קלירינול'

תכשיר נוסף בו כדאי להצטייד בימי הקיץ החמים הינו ה'קלירינול' טיפות עיניים, אשר מסייע בהגנה מפני ההשפעות המזיקות של אלרגנים ותומך בתהליך ההתחדשות של לחמית מגורה ורגישה. הטיפות מכילות את החומר הפעיל אקטואין, שהינו מרכיב טבעי לחלוטין הוא בעצם מולקולה בעלת תכונות המסייעות לייצוב קרום התא ולהגנה עליו. 'קלירינול' טיפות עיניים מסייע להקלה בעיניים מגורות, אדומות ויבשות וניתן להשתמש בהם גם עם עדשות מגע. המוצר לא מכיל חומרים משמרים.

לדברי שני ויזנר, נטורופתית ומנהלת ההדרכה של חברת תרימה, "שפשפות ופטרת העור הן תוצאה של מזג אוויר חם בשילוב חיכוך תמידי של העור הסובל מלחות כתוצאה מזיעת הקיץ. כל זאת, מאפשר חדירת חיידקים ופטריות אל תוך העור, אשר משגשגים בסביבה לחה ולא מאווררת. חיידקים אלו יוצרים דלקת מקומית המובילה לעור מגורה, תחושת צריבה וגרד. בכדי למנוע תופעות אלו במהלך הקיץ רצוי לשמור על היגיינה, ולהקטין החיכוך העורי על ידי בגדים רחבים ומאווררים, ובגדים אישיים שעשויים מכותנה. אם בכל קיץ אתם סובלים מתופעות אלו, רצוי להיערך מראש ולמנוע את הופעתן מבעוד מועד על ידי טיפול נכון. במידה והופיעו כבר סימנים ראשונים, השימוש בסדרת התרימון על כל מוצריו מאפשר טיפול הוליסטי. את הטיפול ניתן להתחיל בשטיפת האזור המגורה באמצעות ה'תרימון סבון' השומר על היגיינה של האזור ומכיל רכיבים אנטי פטרייתיים. לאחר מכן, ניתן למרוח את ה'תרימון קרם' שמלבד היותו אנטי פטרייתי, מרגיע את הגרד ומחזיר את הגמישות של העור שהפך לקשה בשל הפטריות והשפשפות. להשלמת הטיפול, רצוי לפזר לפי הצורך את אבקת ה'תרימון טלק' ששומר על האזור המגורה יבש ומונע ריחות לא נעימים".

היכן ניתן להשיג וכמה זה עולה לנו?

  •  את התרימון טלק ניתן לרכוש בסופר פארם, ניו פארם, בבתי הטבע, בבתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים לאומית ומאוחדת, מחיר המוצר הינו 34.9 ₪ לאריזה של 200 סמ"ק.
  • את התרימון קרם ניתן לרכוש בסופר פארם, ניו פארם, בבתי הטבע, בבתי המרקחת הפרטיים, מחיר המוצר הינו 39.9 ₪ לאריזה של 200 מ"ל ומשאבה.
  • את תרימון סבון ניתן לרכוש בסופר פארם, ניו פארם, בבתי הטבע, בבתי המרקחת הפרטיים ובקופת חולים לאומית, מחיר המוצר הינו 44.9 ₪ לאריזה של 500 מ"ל.
  • קלירינול טיפות עיניים ניתן לרכישה בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם ובבתי הטבע במחיר לצרכן של 48.90 ₪ ובקופות החולים במחיר מוזל.
השארת תגובה