נלחצו? יש עתיד מבהירים: "נמשיך לפעול לשילוב חרדים"

ביש עתיד מיהרו לפרסם הבוקר הבהרה לדבריו של יאיר לפיד כי "השוויון בנטל לא על השולחן יותר", זאת בעקבות מתקפה מצד ארגונים חילונים • בהודעת המפלגה נאמר: "יש עתיד המפלגה היחידה שנאבקת בשוויון בנטל, שילוב החרדים קריטי"

יאיר לפיד.  צילום: אגודת הסטודנטים המכללה למנהל
יאיר לפיד. צילום: אגודת הסטודנטים המכללה למנהל

נלחצו? ביש עתיד מיהרו לפרסם הבוקר הבהרה, לדבריו של יו"ר המפלגה יאיר לפיד, לפיהן "השוויון בנטל אינו על השולחן", זאת לאחר מתקפה מצד אירגונים חילוניים.

ביש עתיד פרסמו הבוקר הודעה "בעקבות אי ההבנות שפורסמו בתקשורת", ובה נאמר: "'יש עתיד' היא המפלגה היחידה שנאבקת בשוויון בנטל. בממשלה הקודמת העברנו חוק היסטורי לשילוב החרדים בשירות בצה"ל ובשוק העבודה. לצערנו החליטה הממשלה הנוכחית לבטל את החוק.

"בעקבות ההחלטה של הממשלה לבטלו פנינו לבג"ץ והנושא נמצא כעת על שולחן בית המשפט העליון וכמו בכל נושא נכבד את החלטות בג"ץ. אנחנו מאמינים ששילובם של החרדים בחברה ובתעסוקה הוא קריטי לעתידה הכלכלי והחברתי של מדינת ישראל ונמשיך לפעול לכך".

אמש, אמר לפיד במהלך שאלות ותשובות שערך עם עוקביו בפייסבוק: "השוויון בנטל כבר לא יהיה על השולחן הלאומי יותר, כעת הוא נמצא בבג"צ ואקבל כל מה שבג"צ יקבע, בין אם הוא יקבל את העמדה שלנו ובין אם הוא יקבל את המתווה של הממשלה הנוכחית. הנושא לא יהיה על השולחן שלנו אם נרכיב את הממשלה הבאה".

בעקבות הדברים, מיהרו בפורום השוויון בנטל לתקוף את לפיד: "הצהרתו של לפיד בדבר הורדת סוגיית השוויון בנטל משולחן הממשלה, מסמלת עוד שלב בנטישתו ערכים מרכזיים שהוא מתיימר לייצג, לטובת חנופה בפני הקול החרדי, לפיד נוטש בעצם את החיילים והמילואימניקים בדרכו לכיסא, ואנו לא נוותר ונמשיך לדרוש מממשלה זו וגם הבאה אחריה לפעול למען גיוס החרדים ולהחלת השוויון על כלל אזרחי המדינה".

השארת תגובה