יצא לגנוב אופנוע ולקח את בתו בת ה-4

המשטרה עצרה אתמול שלושה ערבים, בחשד שגנבו אופנוע של תושבת רעננה • ברכבם הופתעו השוטרים לגלות ילדה בת 4, בתו של אחד החשודים • מעצרם הוארך עד יום חמיש

משטרה אילוסטרציה (צילום: ויקיפדיה)
משטרה אילוסטרציה (צילום: ויקיפדיה)

הגנבים יצאו לגנוב אופנוע, אחד מהם לקח ל"עבודה" את בתו בת ה-4. היום האריך בית משפט השלום בראשל"צ את מעצר שלושת הגנבים עד ליום חמישי.

הסיפור החל אמש, במסגרת פעילות יזומה שערכה יחידה ארצית של משטרת ישראל בקו התפר באיזור קלקיליה, זיהו הכוחות צעיר רוכב על אופנוע באופן שעורר את חשדם ובקרבתו רכב בו שני צעירים נוספים. משהבחין הרוכב בכוח ניסה להימלט ובתום מרדף, נעצרו כל שלושת החשודים, תושב טירה ושני תושבי קלקיליה ואומת החשד כי מדובר באופנוע גנוב, על אף שטרם הושלם דיווח בעניינו על ידי בעליו.

בנוסף, בוסס החשד כי הרוכב והנוסעים ברכב פעלו בצוותא לביצוע הגניבה, תוך שהרכב שימש ל״פתיחת ציר״ להובלת האופנוע הגנוב. מבדיקת הפרטים התברר כי האופנוע שייך לתושבת רעננה.

לצד שני החשודים ברכב, הופתעו השוטרים לגלות ילדה בת ארבע, אשר התברר כי היא ביתו של אחד החשודים וכי אביה לקח אותה ל״עבודה״. הילדה הוחזרה למשפחה בסיוע רשויות הרווחה.

היחידה עדכנה את בעלת האופנוע ואת גורמי המשטרה המקומית על תפיסתו עוד בעודם מנהלים שיח לצורך הדיווח על הגניבה. בתום פעולות החקירה יוחזר האופנוע לבעליו.

השארת תגובה