מנוחת הקיץ של הציבור החרדי: נופש במלון בוטיק

הקיץ כבר כאן וזה הזמן לצאת מהשיגרה לנופש יוקרתי במלון בוטיק ♦ בשקט, בשקט אל מול נופים עוצרי נשימה במרחב עין גדי הסמוך לים המלח

בימים אלו יוצאים במרכז העולמי לאשה היהודיה – 'אור חיה' בנופש המסורתי במלון בוטיק עין גדי שהפך לשיחת הקיץ במגזר החרדי. שתי חבילות נופש מיוחדת עם מגוון תוכניות לאורחי המלון: ספא סינגריה מפנק מסביב לשעון, ברכות ג'קוזי ובריכה נפרדת בכל שעות היום. נקודת השיא של הנופשים הללו הינה התוכנית המיוחדת שמכינים  לקהל הנופשים: הרצאה מיוחדת על ידי העיתונאי ומגיש החדשות נועם זיגמן, נציג 'פעמונים' בהרצאה מיוחדת על כלכלת הבית של המגזר. ערב עם גדול הזמר החסידי שמחה פרידמן והלהיט החדש 'בקרוב', ומלך הקומזיצים פיני אינהורן בערב חברים עד לשעות הקטנות של הלילה.

מלון בוטיק עין גדי השוכן בלב נופים עוצרי נשימה למרגלות מעיין עין גדי. אורחי המלון נהנים מרמה גבוהה ביותר של חדר אוכל עשיר ומגוון, ולרשותם עומדים חדרי גן וחדרי מלון מהמאובזרים והמפוארים בישראל. לובי, פינות ישיבה לצד מדשאות המקיפות את כל שטח המלון. שירות אישי לבבי לכל אורח ביחד עם טיולים בנחל דוד הסמוך במהלך ימי הנופש. זאת הזדמנות נפלאה לנצל את הזמן למנוחה.

נופש 'אור חיה' היינו באישור וועדת רבנים ובכשרות המהודרת של הרב מרדכי ביסטריצקי שליט"א. המטבח עומד בסטנדרטים כשרותיים קפדניים ביותר, הזוכים להערכה רבה בקרב האורחים ומומחי הכשרות. כל המלון בפיקוח וועדה רוחנית המתאימה לנופש המגזר החרדי.

תאריכי הנופש:

  • 17-20/7 – י"א – י"ד תמוז
  • 28-31/8 – כ"ד – כ"ז מנחם אב
  • נותרו מקומות אחרונים: 052-5387700

41

השארת תגובה