מינויים במשרד הביטחון: שרון שלום רמ"ט השר

שלושה שבועות לאחר כניסתו לתפקיד שר הביטחון ממנה אביגדור ליברמן את איש אמונו שרון שלום לתפקיד ראש מטה השר • שלום כיהן בתקופת כוהנתו של ליברמן במשרד החוץ כראש הסגל של השר והיה נציגו של ליברמן בקשר מול לשכת נתניהו

שלום לצידו של ליברמן (קרדיט: דוברות השר)
שלום לצידו של ליברמן (קרדיט: דוברות השר)

מינויים במשרד הביטחון:  כשלושה שבועות לאחר שנכנס לתפקיד שר הביטחון, הודיע אביגדור ליברמן, על מינויו של שרון שלום לתפקיד ראש מטה שר הביטחון.

שלום (41) נשוי ואב לארבעה, היה איש אמונו של ליברמן בתקופת כהונתו במשרד החוץ. שלום כיהן כראש הסגל של שר החוץ בין השנים 2009-2015, והיה שותף בכיר ליישום מדיניות החוץ והדיפלומטיה של מדינת ישראל. בתקופת כהונתו של ליברמן כשר במשרד, שלום היה אחראי מטעמו, על מכלול הסוגיות הקשורות ביחסי החוץ של ישראל, לרבות היותו נציגו הבכיר של השר ליברמן בשיחות מדיניות רגישות ובקשר מול לשכת ראש הממשלה.

שלום מגיע מהשוק הפרטי בו כיהן כמנכ"ל ובתפקידי הנהלה בכירים בחברות בעלות אופי פעילות בין-לאומי. קודם לכן, שימש שלום בשורה של תפקידים בכירים נוספים בשירות המדינה, בהם ראש המטה המקצועי לשר התחבורה בין השנים 2003-2004 שם, בין היתר, הוביל וניהל מטעם המשרד את הפרטת "אל על", השינוי המבני ברכבת ישראל, כיהן כיו"ר הועדה ל"נתיב המהיר" לתל אביב, טיפל במכירת מניות המדינה ב"צים", וכיו"ר הועדה הממשלתית לשינוי מבני בנמלי הים ויישומה. לפני כן שימש שלום יועץ לשר התשתיות הלאומיות בשנים 2001-2002 שם עסק בעיקר בתחום האנרגיה והמים.

עם מינויו של שלום אמר ליברמן כי ״שלום הוא אדם בעל כישורים רבים שתרם רבות למדינת ישראל בתפקידיו השונים במהלך השנים וזכה להערכה רבה מראשי הממשלות ומבכירים נוספים שעימם עבד ותהיה לו תרומה חשובה גם בתפקידו כראש המטה במשרד הביטחון״.

השארת תגובה