מחריד: פעוט חרדי כבן שנה וחצי נשכח ברכב – ונפטר

טרגדיה באשדוד: פעוט חרדי כבן שנה ושלושה חודשים, נשכח ברכב המשפחתי משעות הבוקר, כשהאב חזר למקום הוא גילה שהילד ללא הכרה • לכוחות ההצלה שהוזעקו לא נותר אלא לקבוע את מותו של הילד, שאיבד נוזלים והיה אף עם כוויות בגופו

נט"ן (צילום :אלי דדון חדר פיקוד תקשורת)
נט"ן (צילום :אלי דדון חדר פיקוד תקשורת)

אסונות השכחה נמשכים: פעוט חרדי כבן שנה וחצי נשכח ברכב באשדוד ונפטר

האירוע התרחש ברחוב מילמן באשדוד, כוחות ההצלה הוזעקו לזירה, לאחר שאביו של הפעוט, חזר אל הרכב לקחת את בנו שנשכח ברכב ככל הנראה משעות הבוקר, אלא שלמרבה הצער הילד היה כבר ללא הכרה וללא דופק ונשימה.

לכוחות שהגיעו לא נותר אלא לקבוע את מותו של הפעוט, לאחר שלא הייתה אפשרות להצילו, זאת בעקבות איבוד נוזלים וכן כוויות שקיבל.

בני מנלה מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן שנה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. לפי דברי עוברי אורח הילד נשכח ברכב של בני המשפחה משעות הבוקר וכשאביו הגיע לקחתו הוא היה ללא רוח חיים. למרבה הצער לא הייתה אפשרות להציל את חייו לאחר איבוד נוזלים וכוויות עקב שהות ממושכת של הילד ברכב".

מנהל מרחב לכיש במד"א עמי איבגי מספר: "כשהגענו למקום ראינו תינוק כבן שנה  ושלושה חודשים כשהוא מחוסר הכרה עם סימני מכת חום קשה. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בארגון איחוד הצלה שבים וקוראים לא להשאיר ילדים בכלי רכב ללא השגחה אפילו לא לרגע בפרט בימים אלו עם תחילת עונת הקיץ והעלייה בטמפרטורות. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות תימנע אסונות מיותרים.

מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה.

צילום: אלי דדון – חדר פיקוד תקשורת

ילד נשכח ברכב, אשדוד,  צילום אלי דדון חדר פיקוד תקשורת

השארת תגובה