[banners_zone id=40]

ל"ג בעומר תשע"ו: עדכונים שוטפים ממירון

מאות אלפים החלו להגיע אל הציון הקדוש במירון משעות הצהרים ועם ההדלקה החלה ההילולא • "כל הזמן" מגיש: יומן האירועים המתעדכן – כל העדכונים, האירועים וההתרחשויות בהילולא הגדולה בעולם • דיווח חי

לג בעומר
לג בעומר

ל"ג בעומר תשע"ו • עדכונים שוטפים: מאות אלפים פוקדים החל משעות הצהרים, את אתרא קדישא מירון, ומשתטחים על ציונו הקדוש של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א. "כל הזמן" מגיש יומן אירועים מתעדכן מאירועי הל"ג.

כל העדכונים:

10:58: מוסיף להיות קשה מצבו של הבחור בן ה 19 שהובא אמש ממירון ע"י מד"א לחדר המיון במרכז הרפואי זיו בצפת. סובל מהרעלת אלכוהול.

21:40 ממשטרת ישראל נמסר כי החניונים בחצור וכרמיאל מלאים עד אפס מקום. הציבור מתבקש שלא להגיע לאזור

21:33 דובר מד"א מעדכן כי כוחות גדולים של מד"א הפרוסים עם מאות חובשים ופאראמדיקים במירון ומאבטחים רפואית את הילולת הרשב"י העניקו במרפאות מד"א שהוקמו במקום טיפול רפואי עד כה לכ- 90 מהמשתתפים שסבלו מחבלות קלות, התעלפויות, התייבשות וצריכת יתר אלכוהול. מתוכם 2 שנזקקו להמשך טיפול ופונו באמבולנס של מד"א במצב קל לבית החולים זיו בצפת. עדכונים נוספים בהמשך.

21:25 • המשטרה מעדכנת כי כביש 8900 מראש פינה סגור לכלל הציבור למעט לתושבי צפת. צומת אליפלט לכיוון צפת ומירון סגור לתנועה לכלל הציבור.

21:10 • מחפ"ק איחוד הצלה במירון נמסר כי נכון לשעה זו טופלו ע"י מתנדבי איחוד הצלה 37 נפגעים קל מחבלות, פציעות קלות, נפילה מגובה, ובעיות נשימה. יו"ר איחוד הצלה זאב קשש מסר: "גם השנה הוצבו מאות שלטים בכל המתחמים השונים בסמוך לציון הרשב"י וברחובות מושב מירון עם מספרים שיסייעו לכל הזקוק למענה רפואי לציין למוקד 1221 של איחוד הצלה או לכלל מוקדי החירום את המספר שבסמוך אליו וכוחות ההצלה והחירום שנמצאים בסמיכות למקום יגיעו למיקום האירוע במהירות האפשרית".

20:50  המשטרה מעדכנת כי חניון כרמיאל מלא עד אפס מקום, נכון לשעה זו.

20:45 • כ"ק האדמו"ר מביאיאן, העלה את האש במדורה המרכזית על גג ציון הרשב"י במירון, ונתן את האות לפתיחת ההילולא הגדולה.

השארת תגובה