שוב פעם: נתפס בשר שהוברח משטחי הרש"פ

בפעילות משולבת של משטרת ישראל ומשרד החקלאות נתפסו 300 ק"ג בשר באטליז בשפרעם בחשד שהוא מוברח מהרשות הפלסטינית • בתחילת השבוע פורסם כי רשת מבריחים ישראלית-פלסטינית נעצרה בחשד שהבריחה 39,000 קילוגרם בשר מזויף

בשר שהוברח משטחי הרשות הפלסטינית (צילום: דוברות המשטרה)
בשר שהוברח משטחי הרשות הפלסטינית (צילום: דוברות המשטרה)

שוב זה קורה: בפעילות משולבת של שוטרי משטרת ישראל ומשרד החקלאות נתפס באטליז הסמוך למסעדה בשפרעם 300 ק"ג בשר בחשד שהוא מוברח מהרשות הפלסטניאית.

הבשר הוחרם להשמדה ויחידת הפיצוח פתחה בחקירת הארוע. ובמשטרה מבקשים להדגיש כי "בשר שאינו מפוקח תברואתית עלול לסכן את בריאות הציבור ופוגע במשווקי הבשר המפוקח".

מקרה זה מגיע לאחר נסיונות רבים של זיופי כשרות ונסיונות הברחה משטחי הרש"פ לישראל. כזכור בתחילת השבוע פורסם כי רשת מבריחים ישראלית-פלסטינית נעצרה בחשד שהבריחה 39,000 קילוגרם בשר מזויף לעשרות מסעדות בישראל, בהן מסעדות יוקרה: בין המסעדות שקיבלו על פי החשד את הבשר פג התוקף מהשטחים: "מוזס" ברמת החייל, תל אביב; "הסינית האדומה" ת"א; דיקסי ת"א; סניפי "עד העצם" כפר סבא והרצליה; "ענק הבשר" בחולון ועוד.

על פי החשד, מבריחי הבשר הכניסו במרמה את הבשר משטחי הרשות הפלסטינית לישראל במשאיות בעלות דפנות כפולות ובשיטות הסלקה נוספות והבשר המוברח נמכר למסעדות מובילות וכן לחנויות שונות לממכר בשר, זאת תוך זיוף מקורו, אישור וטרינרי, תאריכי התפוגה של המוצרים, תאריכי השחיטה והכשרות. 12 חשודים נעצרו ונלקחו לחקירה.

השארת תגובה