"להעמיד לדין את נורית קורן ולהוציאה להורג"

ההסתה ברשת נגד חברי כנסת נמשכת. לאחר כרזה בה נראה שר הביטחון יעלון כשעל פניו כוונת רובה ומתחת לתמונה מופיע הכיתוב "מחוסל, פוליטית" הגיע תורה של נורית קורן • פוסט ברשת: "הגיע העת להעמיד לדין נבלות כמו נורית קורן ולהוציאם להורג"

מחוסל פוליטית. כרזה נגד שר הביטחון משה יעלון
מחוסל פוליטית. כרזה נגד שר הביטחון משה יעלון

ההסתה ברשת נגד חברי כנסת נמשכת. לאחר שפעילים בליכוד הפיצו כרזה בה נראה שר הביטחון יעלון כשעל פניו כוונת רובה ומתחת לתמונה מופיע הכיתוב "מחוסל, פוליטית" וזאת לאחר דברי השר יעלון כי "את נהלי הפתיחה באש לא יקבעו ראשי כנופיות" הערב פרסם צעיר בשם ציון גיספן פוסט ברשת החברתית ובו הוא כותב: "הגיע העת להעמיד לדין נבלות כמו נורית קורן ולהוציאם להורג !!!"

דבריו של גיספן מגיעים לאחר שחברת הכנסת קורן פרסמה פוסט בפייסבוק רשמים מהשתתפותה בכנסת לשכת עורכי הדין באילת: "הבוקר השתתפתי בפאנל בנושא "אקטיביזם שיפוטי – האם נחצו הגבולות", בכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת" פתחה את דבריה חברת הכנסת קורן "במסגרת הפאנל, עלה לדיון נושא מתווה הגז ופסילת פסקת היציבות על ידי בג"ץ. אני סבורה כי בית המשפט צריך לפרש את החוק לפי כוונת המחוקק ולא לתת פירוש משלו לחקיקה כפי שהוא עושה בחלק מהסוגיות בתקופה זו. יתרה מכך, אציין כי מצופה מבית המשפט להגדיר תחומי עיסוק בהם הוא איננו דן לדוגמת נושאים כלכליים ופוליטיים במהותם. העיסוק בנושאים שכאלו, צריך להתנהל בבית המחוקקים, המכיל את נבחרי הציבור. מכשאינו עושה זאת, נכנס בית המשפט לטריטוריה של הרשות המחוקקת. פסיקת בג"צ בעניין מתווה הגז, נוגעת במדויק בבעיה זו. התוצאה הישירה של הפסיקה היא שלילת כסף מקופת המדינה. כסף שיגיע ישירות לאזרחים ומיועד לרווחה, לבריאות ולחינוך. ביקורת שיפוטית היא חשובה, אולם התערבות שיפוטית בנושאים פוליטיים במהותם צריך שתהא במשורה"

חברת הכנסת קורן אף ציינה כי הגבולות נחצו על ידי בית המשפט העליון וסיפרה כי היא פועלת לשינוי אופן בחירת השופטים: "אם כן, הגבולות אכן נחצו, והשימוש הציני שעושה האופוזיציה באקטיביזם השיפוטי של בית המשפט העליון, מחזק את התופעה. בימים אלו, בשיתוף פעולה עם ח"כ רוברט אילטוב, אני מובילה הצעת חוק אשר תביא לשינוי באופן בחירת השופטים לבית המשפט העליון. כחברים בוועדה למינוי שופטים, הנושא מעסיק אותנו באופן יום יומי. לפי הצעת החוק, ניתן יהיה לבחור את שופטי בית המשפט העליון ברוב רגיל ולא ברוב מיוחס של 7 חברי הועדה. השיטה הנהוגה כיום לבחירת שופטי בית המשפט העליון מעוותת את ההליך התקין והדמוקרטי ונותנת לכל קבוצת מיעוט בוועדה לכפות את רצונה על הרוב וכתוצאה מכך פוגעת קשות בשיטה הדמוקרטית הנהוגה במדינת ישראל. אני פועלת על מנת לקדם את הצעת החוק מיד עם פתיחת מושב הקיץ" כתבה חברת הכנסת קורן.

כאמור, הפוסט הזה הרגיז גולשים ברשת החברתית ואחד מהם אף הכריז כי צריך להוציא את חברת הכנסת קורן להורג.

תגובה אחת
  1. מחוסל פוליטית. כרזה נגד שר הביטחון משה יעלון יותר ראוי מחסל חיילים מצטיינים בגדול

השארת תגובה