מחזיר עטרה ליושנה: הגר"ד יוסף חוזר לבני ברק

חבר מועצת החכמים הגר"ד יוסף ממשיך את מורשת אביו ויחדש את השיעור החודשי בבית הכנסת 'המשהדים' שבבני ברק • השיעור הראשון יתקיים בשבוע הבא, ערב תענית אסתר • הגר"ד אף ישיב לשאלות בבית ההוראה בעיר

הגר"ד יוסף באשדוד. צילום: יעקב כהן
הגר"ד יוסף באשדוד. צילום: יעקב כהן

מחזיר עטרה ליושנה: חבר מועצת החכמים הגר"ד יוסף ממשיך את מורשת אביו הגר"ע יוסף זצוק"ל ויחל להעביר שיעור מידי חודש בעיר בני ברק.

את השיעור ימסור חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף בבית הכנסת המשהדים בו מסר אביו שיעור דומה בשנת תש"ל לפני 45 שנה. החלטתו של הגר"ד יוסף לשחזר את מורשת אביו היא המשך ישיר לקבלות שקיבל על עצמו להפיץ את דברי מרן הגר"ע יוסף בכל הארץ כשהשיעור הראשון יתקיים בשבוע הבא בערב תענית אסתר.

כזכור בחודשים האחרונים החל הגר"ד יוסף למסור שיעור שבועי בבית המדרש 'יחוה דעת' מידי יום ראשון בו נהג מרן הגר"ע למסור שיעורים ואף ממשיך את מורשת אביו בהרבצת שיעור תורה בכל רחבי הארץ.

בנוסף נוהג הגר"ד יוסף לצאת מידי שבוע לצאת למסעות שיעורים בכל רחבי הארץ ונפגש עם ציבור רחב שמעוניין לשמוע שיעורי תורה. במקביל יחל הגר"ד יוסף לערוך קבלות קהל בבית ההוראה המרכזי ברחוב הירדן בבני ברק מידי חודש על מנת לתת מענה לציבור הספרדי בשאלות של הלכה והשקפה.

בסביבתו של הגר"ד יוסף מסבירים כי בכל סיור כזה נוהג הגר"ד לפקוד גם בתי ספר ותלמודי תורה ולשוחח עם התלמידים על מורשת אביו ולחבר אותם לזהות והפסיקה הספרדית שיהיו גאים במורשתם ולא יתביישו ללכת בדרכי אבותם.

השארת תגובה