איש שב"כ נהרג במהלך פעילות מבצעית בעוטף עזה

איש שב"כ שהיה בפעילות סמוך לגדר הרצועה נהרג אמש במהלך פעילות מבצעית בעוטף עזה – כך הותר הבוקר לפרסום • מהשב"כ נמסר כי הודעה נמסרה למשפחתו וכי נסיבות האירוע נבדקות • נסיבות האירוע, ככל הנראה, בטיחותיות

נשיא המדינה רובי ריבלין בסיור בעוטף עזה. צילום: לע"מ
נשיא המדינה רובי ריבלין בסיור בעוטף עזה. צילום: לע"מ

איש שב"כ נהרג אמש במהלך פעילות מבצעית בעוטף עזה – כך הותר הבוקר לפרסום. מהשב"כ נמסר כי הודעה נמסרה למשפחתו וכי נסיבות האירוע נבדקות.

איש השב"כ היה בפעילות סמוכת גדר, בתחילה חשבו הכוחות שמדובר בירי מחבלים, אך תוך זמן קצר התברר כי נסיבות האירוע בטיחותיות: נבדק אם הוא נהרג מפליטת כדור או מירי דו צדדי. כוח רפואי של אוגדת עזה ביצע פעולות החייאה מתקדמות, אך בסופו של דבר נאלץ לקבוע את מותו.

כוחות מיוחדים של שב"כ פועלים מעת לעת בשטח בסמיכות לגדר הגבול של הרצועה. בחודשים האחרונים נרשמה פעילות מוגברת שנועדה לבדוק בין היתר את החשדות לחפירות מנהרות התקפיות חוצות גדר.

איום המנהרות אינו האיום היחיד איתו מתמודדים תושבי עוטף עזה. למעשה, לצד האיום התת-קרקעי מתהווים מידי יום איומים נוספים. בתקופה האחרונה הבחינו התושבים באנטנות חדשות שהציב חמאס במוצבים שנמצאים מעבר לגבול, במרחק של עשרות מטרים בלבד מישראל וכן במצלמות ובאמצעים טכנולוגיים שונים שצפויים לשמש את ארגון הטרור במלחמה הבאה מול ישראל ולשפר את יכולתו בעימות מול צה"ל.

השארת תגובה