סירב לצילום 'המסורתי' למרות שזכה ב-12 מיליון

הוא זכה ב- 20 אלף שקלים ולא טרח לספר לאיש, היום 'גילה' שהוא מיליונר • אשתו פרצה בבכי מהתרגשות, הוא בדרך להגשים את חלום ה'דירה לילדים', אבל כשאראלה ביקשה להצטלם עם הצ'יק – סירב • סיפור מהחלומות

דוכן פיס, צילום: עוזי ברק
דוכן פיס, צילום: עוזי ברק

תושב השרון בשנות ה-60 לחייו רכש כרטיס פיס בשבוע האחרון, ואף זכה בעשרים אלף שקלים, כך לדבריו, נמסר לו עם פרסום תוצאות ההגרלה במוצאי השבת. התושב, עובד במגזר הציבורי, לא התפעל מגודל הסכום ואף לא טרח לספר לאיש.

היום, שלושה ימים לאחר היוודע דבר הזכייה, הגיע הזוכה לקבל את כספו, אך נדהם לגלות כי הפך למיליונר – הסכום שזכה הוא 12 מיליון שקלים. הזוכה, נשוי ואב לשני ילדים בוגרים מיהר לחייג לאשתו מבית מפעל הפיס וזו בכתה מרוב התרגשות.

לשאלת הנוכחים, אמר הזוכה כי לא יעשה את 'הטעות' שרבים עשו כשראו את סכומי הענק במזומן: "עד היום לא יכולתי לעזור לילדי כמו שרציתי, אבל עכשיו בזכות הזכייה אעזור להם במימון הלימודים וברכישת דירות. אני אמשיך לעבוד כרגיל ולא אשנה את שגרת חיי. עכשיו אוכל לעזור קצת גם לעצמי, הכסף יעזור לי לחיות חיים נעימים כשאפרוש לגמלאות".

לאחר שהרוחות בבית מפעל הפיס נרגעו, הוצע לזוכה להצטלם לצילום המסורתי עם הצ'יק, אותו לא רואים כל יום, אך זה סירב ואמר בנימוס: "התמונה היחידה שיש לי היא בתעודת הזהות ואני מעדיף שכך זה יישאר".

תגובה אחת
  1. 20 אלף או 12 מיליון?

השארת תגובה