מתנצל שלעגתי להרוגים החרדים • "מתבייש, יהודי שטעה"

אחרי האסון בקו 1 גולש בשם נדב כספי כתב תגובה שצימררה במיוחד: תענוג לראות דוסים מתרסקים" • היום הוא מתנצל בפני ח"כ אייכלר: "הנני פונה אליך ומביע את סליחתי ומבקש את סליחתם של כל המגזר. יהודי שטעה"

אוטובוס קו 402 שהיה מעורב בתאונה בה נהרגו שישה אנשים
אוטובוס קו 402 שהיה מעורב בתאונה בה נהרגו שישה אנשים

יומיים לאחר האסון הכבד שאירע בקו 402 שעשה את דרכו מירושלים לבני ברק עדיין מתקשים להכיל את האסון אך בין האסון הקשה הייתה מצמררת במיוחד של גולש בשם 'נדב כספי' "אח, איזה תענוג לראות דוסים מתרסקים. אנחנו מפרנסים אותם בלי כל סיבה, שהנבלות האלה אוכלי החינם, מוצצי הדם, ימותו בתאונות", ועוד קללה נמרצת שכתב כספי

הדברים שכספי כתב הובילו את ח"כ ישראל אייכלר לתקוף אותו במליאת הכנסת. אייכלר תהה אם היה מעז לכתוב דבר שכזה נגד אוכלוסייה אחרת במדינה והאם במשטרה היו עוברים על הדברים בשתיקה.

"אדוני היושב-ראש, כבוד השר, חברי הכנסת, עם ישראל הרכין ראש באבל כבד על התאונה המחרידה שהייתה אתמול בכביש ירושלים–בני ברק באוטובוס מספר 402. מתנדבים ורופאים בבתי-החולים עמלו קשה להציל את הפצועים, ואני מציין שכל הרופאים וכל אלה היו מכל העדות ומכל החוגים ומכל חלקי העם", אמר אייכלר.

"אבל, אדוני היושב-ראש, לא תאמין את אשר אספר לך", המשיך בפאתוס, "אחד בשם נדב כספי, כתב בפומבי מלים אלה, דלהלן: "אח, איזה תענוג לראות דוסים מתרסקים. אנחנו מפרנסים אותם בלי כל סיבה, שהנבלות האלה אוכלי החינם, מוצצי הדם, ימותו בתאונות", ועוד קללה נמרצת.

"ואני שואל שאלה כזאת: אם מישהו היה כותב את זה על אוכלוסייה אחרת, מייד השב"כ, המחלקה היהודית הייתה או עוצרת אותו מעצר מינהלי או חוקרת אותו, או היועץ המשפטי היה מגיש נגדו, או המשטרה חוקרת אותו על הסתה ועל כל הסעיפים שמתאימים לאנשים כאלה".

לאחר הנאום במליאה אף פנה אייכלר במכתב ליועץ המשפטי לממשלה בו ביקש ממנו שיורה לפתוח בחקירה נגד כספי.

הערב הנושא מקבל תפנית לאחר שנדב כספי פנה לחבר הכנסת ישראל אייכלר במכתב בו הוא מתנצל על ההתבטאויות החמורות.
"שלום לכבוד חבר הכנסת אייכלר" פותח כספי. "לפני כמה ימים פרסמתי תגובה לכתבה בוואלה, לגבי תאונת האוטובוס הקשה שהתרחשה בכביש מספר 1. דברי כנראה נכתבו ברגע של כעס ותסכול לא מבוטל ואני לחלוטין חוזר בי מן הדברים הקשים שנאמרו" כותב כספי ומוסיף "הם היו בלשון המעטה לא ראויים ופוגעניים מאד ואני מתנצל על כל פגיעה כזו או אחרת שהן גרמו לנפשות רבות כל כך זמן קצר ביותר לאחר שהעליתי את התגובה גם מחקתי אותה כי גם בעיניי היתה זו אמירה חריגה ומכוערת שלחלוטין לא היה לה מקום יותר מכל דבר אחר אני מתבייש שדברים מעין אלו יצאו מפי באופן שכזה דברי אלו לחלוטין לא מאפיינים אותי את אישיותי אופיי וכלל מהותי לא פעם יש בנו כעס ותסכול על נושאים רבים כאלו או אחרים אך ישנה דרך אחרת עיתוי אחר ומקום ראוי יותר להביע את דעותינו תהינה אשר תהיינה"

כספי לא מסיים את המכתב לפני שמבקש להשתמש באייכלר כשליח ציבור: "הנני פונה אליך ומביע את בקשת סליחתי הכנה על דברי הקשים והפוגעניים ומבקש את סליחתם ומחילתם של כל בני המגזר ובכלל, שנפגעו מדברי אלו" מסיים כספי וחותם: "בעיקר מתבייש, יהודי שטעה: נדב כספי".

6 תגובות
  1. אני לא סולח , ואין לאף אחד רשות לסלוח בשמי

  2. בטעות מכנים את מי שלא שומר תורה 'חילונים', הכינוי האמיתי שלהם הוא: 'אומללים', עשקו מהם את היהדות, את האמת, הציונים עוזרי הנאצים אנסו אותם לעבור על דת, עקרו מניצולי השואה כל זיק יהודי והלכו בדרך הקומניסטים ולכן זה הגיע לכזה מצב, ב"ה שמאות אלפים פוקחים את עיניהם ורואים את האמת וחוזרים בתשובה!

  3. יפה מאוד
    הקב"ה סולח הוא לא צריך אותך
    הלו? נדב כספי?
    תחזור בתשובה לגמרי
    אל תישאר בצד הרע הזה שהוביל אותך להגיד משפט כזה אומלל
    תקשורת הרסנית

  4. נדב כספי אין לך סליחה ואין לך מחילה אתה גרמת להורים שכולים של ההרוגים בתאונה המחרידה ולבני המשפחות צער שלא ישוער! משפחתי הרגישה שיקירנו נרצח שוב על ידך אחרי שנהרג על אם הדרך בתאונה מחרידה ומיותרת!
    ואתה אם יש בך לב יהודי עלייך לפצות את המשפחות השכולות ואת כל הפצועים ב 100.000
    ש"ח לפחות.
    עבירות שבן אדם לחבירו אין יום הכיפורים מכפר עד שירצה את חבירו!

  5. לזה אני קוראת צמצום- בנ"א שלא יודע לקבל מי ששונה ממנו כי הוא יותר טוב או יותר רע ממנו.

  6. שלי ותגובתה הנהדרת
    אין על שלי
    צודקת נקודה!

השארת תגובה