24 שעות מפנקות לך ולחברה הכי טובה שלך

יום האישה נועד עבורך, לעצור רגע את מרוץ החיים ולקחת פסק זמן שנועד רק בשבילך ♦ כפר המכביה מביא את המתכון המנצח לבילוי מושלם לרגל היום המיוחד המשלב בריאות, מנוחה, ספורט, צחוק ופינוקים, הכל כדי להעניק לך יממה אחת שבה את המרכז ואיתך החברה הכי טובה

מרפסת הסוויטה | צילום: עדי גלעד
מרפסת הסוויטה | צילום: עדי גלעד

כפר המכביה מהווה פנינת טבע ירוקה בלב שאון העיר רמת גן. מיד עם הכניסה מלווים את האורחים השבילים המוריקים, הניחוחות והשלווה המיוחדים שבכפר. מדובר במקום המתאים ביותר לבילוי מפנק ורגוע לקחת יום אחד של מנוחה ממטלות היום, הילדים, הבעל והעבודה ולהקדיש את יום האישה לך ביחד עם החברה הטובה.

הנופש המיוחד יתקיים ביום חמישי ה-10.3 שבו הכל על טהרת הנשיות, הבריאות והרוגע. עם הגעתן של האורחות למתחם תקבלנה כל זוג סוויטה מפנקת במלון המחודש שבכפר. שם יוכלו להתארגן ולהירגע לקראת תחילת הפעילות. בהמשך יגיעו כל אחת לספא 'טיים אאוט' שם יקבלו טיפול מפנק מצוות המטפלות המקצועי וכמובן זמן לנוח ולהשתכשך במתקני הספא שבמקום: ג'קוזי, סאונה, פינות רביצה ועוד. בהמשך ייהנו מארחות ערב על טהרת הבריאות עם תפריט עשיר. ולסופו של יום יקנחו עם הרצאה של כוהנת הבריאות מיכל צפיר.

לאחר שנת היופי, ייפתח בוקר שישי באימון בוקר לבחירה ממגוון האימונים המוצעים, בהם: יוגה, הליכה ועוד. לאחר מכן תוגש ארוחת בוקר מפנקת בחדר האוכל של המלון. משם יאזינו להרצאה של שרון לין שתספר לכולן על האיכויות שבאימון, החיזוק וחיטוב הגוף. ובכדי לסיים באווירה משעשעת גלית יצפאן תסיים את החופשה בהרצאה הומוריסטית ומצחיקה על החיים הטובים ומה שביניהם.

מכאן כל שנותר הוא לבחור את החברה הטובה שתתלווה לחופשה שכולה על טהרת הבריאות, הפינוק וההנאה בדיוק מה שהיית רוצה לקבל מתנה ביום המיוחד שכל כולו מוקדש לך.

הפעילות תתקיים החל מיום חמישי ה-10.3 בצהריים ועד יום שישי בצהריים ה-11.3. המפתחות לחדרים ותחילת הפעילות החל מהשעה 13:00 במלון כפר המכביה, ברנשטיין 7 רמת גן.

 

 

תגובה אחת
  1. שלום רציתי לדעת כצה עולה התענוג הזה??

השארת תגובה