יחימוביץ משפיעה יותר מנתניהו • 100 המשפיעים ברשת

מדירוג 100 עמודי הפייסבוק הבולטים בישראל עולה תמונה מעניינת • יחימוביץ מנצחת את נתניהו • הבית היהודי עם שלושה מקומות בעשירייה השנייה • במקום ה40 זוכה "הרב רפאל מאמו" • וגם: מי הוא הפוליטיקאי החרדי היחיד שנכנס לרשימה

פייסבוק
פייסבוק

דירוג מיוחד המדרג את עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר בחודש האחרון בדק מה הם 100 העמודים הפופולארים ביותר בישראל. במדרג נמצאים פוליטיקאים בהווה ובעבר עיתונאים בולטים לצד מפורסמים אחרים.

מתוך הדירוג שמתפרסם ע"י אתר 'המזבלה' וחברת הניטור SpyTheNet עולים מספר נתונים מפתיעים ומי שמפתיעה בדירוג הגבוה בו היא זוכה היא חברת הכנסת שלי יחימוביץ שמתברגת במקום השני מתוך 100 העמודים הראשונים ואילו ראש הממשלה בנימין נתניהו סוגר את העשירייה הראשונה במקום התשיעי. מי שעוקף את דף הפייסבוק של נתניהו ומגיע למקום השביעי הוא מי שמתיימר להיות ראש הממשלה, יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד.

בעשירייה השנייה מי שמככבת בו היא דווקא מפלגת הבית היהודי. השר נפתלי בנט שעולה לכותרות בימים האחרונים בעקבות ביקורת אותה מתח נגד מדיניות הממשלה זוכה במקום ה-13 ואילו עמיתתו לסיעה שרת המשפטים שקד מתברגת לא הרחק מאחור ומתרבגת במקום ה-15 כשאת העשירייה השנייה סוגר הח"כ לשעבר ינון מגל.

לאחר מכן ניתן למנות את זהבה גלאון יו"ר מר"צ שממוקמת במקום ה-23 ומיד לאחריה הפרשן הפוליטי של ערוץ 2 עמית סגל במקום ה-24. הנשיא לשעבר שמעון פרס ושרת התרבות רגב זוכים במעמד כמעט זהה בדפי הפייסבוק הבולטים החודש וסוגרים את העשירייה השלישית.

בדף הפייסבוק הממוקם במקום הארבעים מדובר בהפתעה של ממש ומי שזוכה בו הוא דף פייסבוק על שמו של "הגאון המקובל הרב רפאל מאמו" ואילו את העשירייה החמישית סוגרים חברת הכנסת תמר זנדברג ממר"צ ושר האוצר משה כחלון. הפוליטיקאי החרדי היחיד שמצליח להיכנס לרשימה הוא יו"ר יחד אלי ישי שממוקם במקום ה-71 על אף שאינו מכהן כשר וכח"כ בהווה.

ואם באמת התעניינתם מי הוא הפוליטיקאי שסוגר את הרשימה אז מדובר בדף הפייסבוק של יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן הממוקם במקום ה-92.

יצויין כי המדרג בודק גם את מספר העוקבים לכל דף את ממוצע הלייקים וממוצע התגובות ועוד פרמטרים נוספים. מדרגים אלו ועוד מדרגים דומים מהווים לסוג של תחרות בין הפוליטיקאים ואישים בולטים אחרים כשאך לא מכבר נערך סקר המדרג את שביעות רצון הציבור מבין שרי הממשלה.

תגובה אחת
  1. לא מפתיע. שלי יחימוביץ', הפוליטיקאית המצטיינת כבר עשור! לאט לאט, הציבור מבין, שאם רוצים לשמוע משהו אותנטי ומלא כנות – אפשר לסמוך רק על שלי יחימוביץ'.

השארת תגובה