שוב ברקת נגד כחלון: הוא מדרדר את ירושלים

שר האוצר משה כחלון ערך היום תדרוך לעיתונאים בו טען כי ברקת אינו נפגש עם הצוותים המקצועיים במשרד האוצר • בעיריית ירושלים הגיבו: "קיימנו עשרות פגישות עם אגף התקציבים באוצר כולל אתמול והיום, אך כנראה בהוראת השר אין כל התקדמות"

ברקת וכחלון האח. צילום: פייסבוק
ברקת וכחלון האח. צילום: פייסבוק

שר האוצר משה כחלון קיים הערב תדרוך במהלכו התייחס לקמפיין של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת כנגדו על רקע סירובו להיפגש עמו. לדברי כחלון, בעירייה "לא מוכנים לשבת עם הצוותים המקצועיים. לשבת לשתות קפה אני מוכן. לעשות סולחה עושים עם מי שרבת איתו. אני לא רבתי עם אף אחד".

"שאף אחד לא יבין שיש לי משהו נגד ירושלים", הוסיף כחלון. "אני אוהב את ירושלים, זאת עיר הבירה שלנו. מה אני רוצה ממנו אני יודע. אני לא יודע מה הוא רוצה ממני".

בעיריית ירושלים לא נשארו חייבים והגיבו לדבריו של השר כחלון: "לצערנו הרב ירושלים ואתגריה הרבים אינה בסדר העדיפות של השר כחלון. אף חמור מכך, ביודעין השר "מרעיב" תקציבית את ירושלים וגורם לירושלים ללכת עשרה צעדים אחורה. בתקופה בה בירת ישראל מתמודדת עם אתגרים קיומיים זהו לא פחות מפיגוע כלכלי קשה ומיותר".

בהודעה נכתב עוד כי "ראש העיר והצוות המקצועי בעירייה קיימו בשנה האחרונה עשרות פגישות עם אגף התקציבים באוצר כולל אתמול והיום, אך כנראה בהוראת השר אין כל התקדמות. הדבר מדרדר את ירושלים באופן ישיר וגורר קיצוצים מידיים כואבים ונרחבים על חשבון הציבור שכלל תושבי העיר מרגישים וירגישו על בשרם".

בסיום הודעת העירייה הובהר כי "ראש העיר מוכן להיפגש בכל מקום וזמן עם השר כחלון כדי לשים סוף למשבר החמור".

השארת תגובה