בהוראת ביהמ"ש: כל עצורי 'חתונת השנאה' שוחררו

בהוראת בית המשפט השלום בירושלים שוחררו הבוקר כל עצורי 'חתונת השנאה' שנעצרו אמש בחשד להסתה ● הארבעה, החתן, יקיר אשבל, דניאל פינר עצור נוסף והחייל, נעצרו לאחר שתועדו בחתונתו של אשבל כשהם מניפים כלי נשק וסכינים

חתונת השנאה. צילום מסך: חדשות ערוץ 10
חתונת השנאה. צילום מסך: חדשות ערוץ 10

בית משפט השלום בירושלים הורה היום (רביעי) לשחרר שלושה מהצעירים, בהם החתן, שנעצרו אתמול לאחר שתועדו ב"חתונת השנאה". העצור הרביעי, חייל, נחקר במצ"ח ושוחרר.

הארבעה, החתן, יקיר אשבל, דניאל פינר עצור נוסף והחייל, נעצרו לאחר שתועדו בחתונתו של אשבל כשהם מניפים כלי נשק וסכינים שחלקם נעוצים בתמונתו של התינוק עלי דוואבשה שנרצח בפיגוע ההצתה בכפר דומא. בתיעוד נוסף הם נראו כשהם מנופפים בנשק ובחולצה של תנועת "כך" המזוהה עם עקרונותיו של הרב מאיר כהנא.

השופטת קיבלה את טענותיו של עורך דינם, איתמר בן גביר, ולפיהן "גם אם מדובר במעשה מקומם ומרגיז אין מקום להארכת מעצר". תנאי השחרור שלהם עמדו על ערבות עצמית והפקדה של 2,000 שקלים. "אני מצפה כי המשטרה תעצור עוד היום את כל החוגגים מאום אל-פחם ורהט המנופפים, ואף יורים בנשק במהלך חתונות", אמר בן גביר.

משטרת מחוז ש"י פתחה בחקירת החתונה, שקיבלה את הכינוי "חתונת השנאה", בחשד לעבירות הסתה ועבירות נוספות. לפי המשטרה, החקירה נפתחה עוד בטרם הופץ הסרטון לאחר שנאספו חומרי חקירה רבים.

השארת תגובה