עוור צבעים? לקוקה קולה יש מה להראות לך

השיח הציבורי סביב עוורי הצבעים הסב את תשומת ליבו של קופירייטר בדנמרק והוא השתמש במוטיבים הייחודים כדי ליצור קמפיין עבור יצרנית המשקאות 'קוקה קולה' ● הסקרנות היא שחיזקה והפכה את הקמפיןי לעוד יותר מוצלח

001
001
עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

עשרה אחוזים מאוכלוסיית הגברים הבוגרים, וחמישה אחוזים מכלל האוכלוסיה מאובחנים כעוורי צבעים.

בשנים האחרונות נרשמה פעילות רבה סביב הסוגיא, ובנשה האחרונה אף הוצגו לראווה משקפיים מיוחדים המסייעים לעוורי הצבעים להינות משלל הגוונים.

תמונות המורכבות מ'כדורי גוונים' המציגים תמונה אחת לאדם המצוי – ואחרת לעוור הצבעים, הפכו ויראליים ברשת וקלטו את תשומת ליבה של חברת הפרסום essencius.

בקמפיין אותו יזמו לענקית המשקאות קוקה קולה בדנמרק, פורסם 'life' – מותג מופחת הקלוריות של קוקה קולה.

כך יצא שבעוד ש5% מהאוכלוסיה ראו את המותג והבינו את המסר שבמודעות הפרסום ושלטי החוצות, הרי שאצל 95% הנותרים – התעוררה הסקנרות, ובעולם הפרסום גם זה משהו.

דווקא הדיווחים והדיונים סביב התמונה הלא מובנת הפכו את הקמפיין לויראלי ונושא לדיונים ברחבי דנמרק.

תמונות לדוגמא:

השארת תגובה