לפני העימות: טראמפ נפגש עם אדלסון

שעות לפני העימות הפנים רפובליקני, נפגש המתמודד המרכזי לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה, דונלד טראמפ, עם המיליארדר היהודי שלדון אדלסון ● אנחנו חברים משכבר הימים, הוא צלצל אלי ובדק אם נוכל להיפגש. כמובן שהסכמתי", אמר טראמפ

דונאלד טראמפ צילום עמוד הפייסבוק (5)
דונאלד טראמפ צילום עמוד הפייסבוק (5)

דונלד טראמפ, המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארה"ב, נפגש הלילה עם המילארדר היהודי שלדון אדלסון. המפגש התקיים טרם העימות הפנים רפובליקני שנערך אמש.

הפגישה נערכה במלון בו התקיים העימות, הנמצא בבעלותו של אדלסון. אדלסון נחשב לאחד ממקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו ומרבה לתרום לו.

בסביבתו של טראמפ אישרו את דבר קיום הפגישה, אך ציינו שבניגוד למועמדים אחרים שנפגשו עם אדלסון, אין לו שום כוונה לבקש ממנו תרומות או כסף, אלא רק תמיכה.

"שלדון ידע שאני בעיר בגלל העימות הרפובלקני. אנחנו חברים משכבר הימים, הוא צלצל אלי ובדק אם נוכל להיפגש. כמובן שהסכמתי", אמר טראמפ על הפגישה.

על פי הערכות תרם אדלסון למועמדים רפובליקנים במערכת הבחירות הקודמת קרוב ל-100 מיליון דולרים.

במהלך העימות הלילה, לא הירבו המתמודדים להזכיר את ישראל, אך דווקא טראמפ היה זה שאיזכר אותה, לאחר שנשאל כיצד הוא מתכוון לפתור בעיות של הגירה בלתי חוקית למקסיקו, אמר: "אנחנו פשוט צריכים ללמוד מחברינו בישראל. הגדר שלהם עובדת היטב נגד מהגרים".