סערה בכוס קפה ● כל מבזקי חדשות הפרסום

קופיקס, קופיז וקופי שופ: מלחמות הקפה ב 5- שקלים עולות הילוך ● כש'בולטון – פוטנציאל' שוברים שיא בשישיה, שרה פכטר ו'בראשית' זכו כל אחת בתיק פרסום משלה ● 'אותנטי' בשני קמפיינים וגם: מי מפרסם 'חלב' לחנוכה?

שטח פרסום
שטח פרסום

רשת "קופיקס" הפכה לשם דבר בזכות עשרות סניפי הרשת הפתוחים בכל רחבי הארץ. לפני מספר חודשים החליטה הנהלת הרשת לפתוח כעשרה סניפים של הרשת ברחבי העיר בני ברק, כאשר הסניף הראשון נפתח בערב פסח שעבר, ומאז התווספו סניפים נוספים ברחובות המרכזיים בעיר.

כניסתה של 'קופיקס' הכניסה את המתחרים ללחץ. פתיחת סניף קופיקס ברחוב הרב שך מול בית הכנסת איצקוביץ, גרם ל'קיוסק של שלוימלה' הממוקם במקום מזה שנים ארוכות להציב במקום סניף של "קופיז' שאף הוא מציע ללקוחות מגוון רחב של מוצרים בחמישה שקלים, בנוסף לסניף של 'קופיז' הממוקם ברחוב ז'בוטינסקי.

רשת 'קופיז' מתהדרת אף היא לרכב על הגל החדש של מכירת מוצרים בחמישה שקלים. הרשת שהוקמה בשנת 2014 החלה עם סניפים בירושלים, כאשר כל סניפיה מתהדרים בכשרות למהדרין, חלקם תחת הכשרות של בד"צ בית יוסף וסניף מרכזי אחד בירושלים בצומת בר אילן הנמצאת תחת כשרות בד"צ העדה החרדית.

לאחרונה, נכנס שחקן חדש לשוק כאשר נפתח בבני ברק סניף של 'קופי שופ' שאף היא כמו שתי הרשתות האחרות מציעה את מרכולתה במחיר של חמישה שקלים למוצר.

אין ספק כי התחרות בין רשתות הקפה תשפיע בעיקר על כיסו של הצרכן החרדי.

מבזקים

● חנוכה נתפס כמועד שבו מרבים להשתמש במוצרי חלב. בימים האחרונים העלו שלוש המחלבות הגדולות קמפיינים רבי עוצמה במדיה החרדית. משרד הפרסום גל- אורן העלה קמפיין ל"תנובה". משרד הפרסום "מימד" העלה קמפיין פרסום לטרה. הקמפיין כולל כמה סוגי מודעות שעלו בו זמנית. משרד הפרסום "בולטון פוטנציאל" עלה עם קמפיין לשטראוס.

● משרד הפרסום "שרה תקשורת" בבעלותה שרה פכטר, זכה בתקציב הפרסום של רשת "מאפה נאמן". השבוע, עלה הקמפיין בכמה מהעיתונים המובילים.

● משרד הפרסום "בראשית" קיבל את תקציב הפרסום של "ביג ליס – אלבר" שיצאו בקמפיין חדש לרגל פתיחת הסניף החדש של ביג ליס ברחוב הרב כהנמן בבני ברק.

● משרד הפרסום אותנטי העלה בשבוע האחרון שני קמפיינים, האחד ל'אוצרות התורה' והשני ל'ליקלוקים'.

● שיא בעולם הפרסום החרדי: משרד הפרסום "בולטון פוטנציאל" עלה בחודש האחרון עם שישה קמפיינים שונים ללקוח אחד. מדובר בקמפיינים של "עלית" עבור המותגים "תפוצ'יפס", "דוריטוס", "אצבעות שוקולד", "מסטיק בזוקה", "צ'יטוס אפוי" וקמפיין "מצביעים וזוכים".

השארת תגובה