“הציצית שימשה כחוסם עורקים לדקירותיי"

הפצוע הקשה מהפיגוע ברעננה בחודש שעבר שחזר וסיפר את סיפור ההצלה המדהים: "הציצית שעטפה אותי שימשה את כוחות ההצלה כחוסם עורקים לדקירותיי…".

הציצית שהצילה חיים
הציצית שהצילה חיים

יאיר בן עזרא, הפצוע הקשה מפיגוע הדקירה אשר אירע בחודש שעבר ברעננה, שיגר השבוע מכתב מרגש לנשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין, בו הוא מגולל את דבר הפיגוע מנקודת ראותו ומספר כיצד הציצית החדשה – אותה התלבט אם ללבוש באותו היום – הצילה את חייו.

"שמי בן עזרא יאיר. בתאריך 13.10.2015 הותקפתי ונדקרתי 5 דקירות בכל חלקי גופי ע"י מחבל ממזרח ירושלים שהגיע בזמן שהמתנתי בתחנת האוטובוס", כך פותח יאיר את מכתבו המרגש.

במכתבו מספר בן עזרא כי בבוקר הפיגוע, אשר התרחש יום לפי חתונת אחותו, התלבט אם ללבוש את הציצית החדשה, אותה רכש לכבוד האירוע. "בבוקר הפיגוע, כל ציציותיי היו תלויות על חבל הכביסה לייבוש" מספר בן-עזרא. "ורק ציצית אחת חדשה, ששמרתי עליה חדשה מקופלת בארון, חיכתה לי. אבל אז הגיע היצר הרע ואמר לי: ‘לא יקרה כלום אל תלבש היום, שמור למחרת, לחתונה’”.

במכתבו מוסיף בן עזרא כיצד לבטיו כמעט ומנעו ממנו ללבוש את הציצית, עד אשר החליט כי אינו מוכן לוותר על לבישתה. “אמרתי לעצמי ,לא! (…) לא אתן ליצר הרע לשלוט עליי, זה המגן האישי שלי!”.

לבסוף, "בעודי דקור וממתין לחובשים", מספר בן-עזרא, אשר בגבורתו ולמרות פצעיו הקשים נאבק במחבל ובכך הציל את חייהם של אזרחים נוספים, “הציצית שעטפה אותי שימשה את כוחות ההצלה כחוסם עורקים לדקירותיי…".

במכתבו, הודה בן-עזרא לרב אקשטיין על התמיכה אותה העניקה הקרן לנפגעי גל הטרור הנוכחי ומשפחותיהם.

השארת תגובה