באמצע 'מנחה' – פיגוע דקירה: 2 חרדים נרצחו ופצוע

מחבל דקר שני בני אדם בדרך בן צבי בתל אביב • בדקירות, 2 חרדים נהרגו ואדם נוסף נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים • מחקירת האירוע עולה, המחבלים נכנסו באמצע תפילת מנחה ודקרו את המתפללים

לאחר מספר ימי רגיעה, פיגועי הדקירה חוזרים: מחבל דקר היום מספר בני אדם בפלג גופם העליון בבניין 'פנורמה' בדרך בן צבי בתל אביב. בעקבות הדקירה, נהרג אחד הפצועים ושעה מאוחר יותר נהרג פצוע שני. פצוע נוסף שנפגע באורח בינוני פונה לבית החולים.

מפרטי האירוע עולה כי המחבלים ביצע את פיגוע הדקירה בעת שהתקיימה באחד החדרים בבניין, תפילת מנחה. נכון לרגעים אלו, ההערכה היא כי שני מחבלים ביצעו את הפיגוע. אחד המחבלים נוטרל על ידי אזרחים ששהו במקום ובשעה זו מתנהל מצוד לאחר המחבל השני שביצע את הפיגוע.

אריה פרקש כונן "הצלה" מסניף גוש דן שהגיע ראשון למקום מספר: "כשהגעתי למקום מצאתי גבר כבן 30 שנפצע באורח אנוש לאחר שנדקר בכל חלקי גופו, פארמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום. הענקתי טיפול רפואי לגבר נוסף כבן 50 שנדקר בפלג גופו העליון. פונה ע"י ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים במצב קשה".

דניאל בן דוד מתנדב של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בגבר שנדקר למוות ודקור נוסף בפלג גוף עליון כשהוא בהכרה מלאה. לאחר טיפול רפואי ראשוני שהענקנו לו בזירה יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. הדוקר נתפס ע"י אזרחים וכוחות משטרה. כמו כן הענקנו טיפול סיוע רפואי למספר נפגעי חרדה עקב אופי האירוע".

נחום ברנשטיין סגן ראש סניף 'ירושלים' של איחוד הצלה שעבד בסמוך והגיע לזירה סיפר: "מדובר באדם שנדקר למוות בכניסה לבית כנסת במתחם בניין פנורמה ככה"נ לאחר שיצא מתפילת מנחה. למרבה הצער נקבע מותו בזירה. גבר נוסף נדקר בפלג גופו העליון ולאחר טיפול רפואי ראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ערכנו סריקות בכל הקומות של המבנה בכדי לשלול הימצאות נפגעים נוספים".

צילום: צחי רז – "חדשות 24"

 

השארת תגובה