צעיר התפרץ לבית הרב שטיינמן, נעצר ונלקח לחקירה

אדם שניסה להיכנס בצעקות לבית הרב שטיינמן בטענה שברצונו לקבל ברכה מהרב, נהדף על ידי בני הבית, נעצר על ידי המשטרה ונלקח להמשך חקירה במשטרת מרחב דן

הגראיל שטיינמן באלעד. צילום: בעריש פילמר
הגראיל שטיינמן באלעד. צילום: בעריש פילמר

צעיר שהתפרץ היום (שלישי) לבית מרן הגראי"ל שטיינמן בבקשה לברכה, תוך כדי צעקות ומילמולים חסרי פשר, נהדף על ידי בני הבית ועוכב לתישאול על ידי השיטור העירוני.

היום, בשעות הצהריים, התקיימה בבית הגראי"ל ברחוב חזון איש 5, ברית לנינו. לאחר מכן הגיע הצעיר וניסה להתפרץ לבית הרב תוך צעקות "אני רוצה ברכה מהרב".

בני המשפחה ומקורבי הרב ניסו להסביר לו שאין אפשרות להיכנס לרב שלא בשעות קבלת הקהל, אך ללא הועיל, הצעיר המשיך להתפרע ולדרוש להיכנס, מה שגרם לאנשי הבית להזמין ניידת משטרה שהגיעה תוך דקות ועיכבה אותו לחקירה.

לדברי מקורבי הרב ששהו באותה עת במקום, המקרה היה מוזר ומפחיד, אך בשום שלב לא נשקפה סכנה כלשהי לרב.

ממשטרת מרחב דן נמסר: "שוטרי השיטור העירוני של בני ברק עצרו לפני זמן קצר אדם שניכנס למעונו של הרב אהרן לייב שטיינמן שליט"א. השוטרים הוזעקו על ידי בני הבית לאחר שניסה להיכנס ללא אישור לבית הרב בטענה כי הוא מבקש ברכה. החשוד הועבר להמשך חקירה במרחב דן".

כזכור, אין זה המקרה הראשון שבו מתפרץ אדם לבית הרב שטיינמן. לפני כשנתיים התפרץ לבית הגראי"ל, יהודה פילץ, תושב מודיעין עילית, ואף הצליח לתקוף את הרב פיזית. הוא נעצר וכתב אישום הוגש בענינו.

השארת תגובה