מיחזור: תאגיד אל"ה מסכם פעילות צבעונית ופורחת

תאגיד אל"ה העוסק בהטמעת המיחזור בציבור הישראלי ובמגזר החרדי, מסכם רבעון פורח ברבעון השלישי של 2015 אשר בסיומו הוכפלה כמות המיחזור גם בערים החרדיות • סה"כ פרוסות כיום ברחבי הארץ מעל 21,000 מחזוריות

עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

בתום הרבעון השלישי של שנת 2015 התקין התאגיד 912 מחזוריות, אשר מצטרפות לעשרות אלפי המחזוריות שהותקנו משנת 2010, השנה בה נכנס תיקון החוק לתקפו. בסה"כ פרוסות כיום ברחבי הארץ מעל 21,000 מחזוריות.

"הציבור החרדי הגביר את המיחזור ב 4.3% בתום הרבעון השלישי של שנת 2015 לעומת תקופה מקבילה אשתקד"

הרשויות החרדיות שהובילו במיחזור בקבוקי משקה משפחתיים בתום רבעון זה הינן: בני ברק שמחזרה כ- 110 טון בקבוקים, מודיעין עילית שמחזרה 13.6 טון, אלעד עם 13 טון, ביתר עילית עם 11.5 טון בקבוקי פלסטיק, כפר חבד עם 4.58 טון וקריית יערים עם 4.4 טון בקבוקים שמלאו את מחזוריות אל"ה וקדמו את איכות הסביבה באיזור.

במהלך הרבעון השלישי של שנת 2015 ( יולי, אוגוסט וספטמבר) העלה התאגיד במגזר הכללי  קמפיין המשך ל"בקבוקים לא נופלים בפח רק במחזורית". במגזר החרדי קיבל הקמפיין חשיפה יפה בתכנית "הקול הבא" של רדיו 'קול חי', תחנת הרדיו של הציבור החרדי.

בתקופה זו זכה הציבור החרדי בקמפיין ייחודי ומלהיב "ממחזרים וזוכים", אשר שילב פעילות פרסומית, יחסי ציבור ופעילות שטח. בקמפיין שנערך בערים ושכונות חרדיות ברחבי הארץ התבקשו התושבים להשליך בקבוקי משקה משפחתיים ריקים, מסומנים במס' הטלפון למחזורית הקרובה למקום מגוריהם. במהלך הקמפיין ( יולי+ אוגוסט), נאספו מידי שבוע בקבוקים נושאי מספרי טלפון והוגרלו אופנים ותלושי קנית ספרים.

בתום הפעילות הוכרזה העיר בה נמדד הגידול הגבוה ביותר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ( יולי+ אוגוסט 2015, אל מול יולי+ אוגוסט 2014). העיר הזוכה היא העיר אלעד העיר אלעד שהגבירה את מיחזור בקבוקי המשקה המשפחתיים ב 95%.

הזכייה של העיר הביאה לילדי העיר פעילות סוכות מלהיבה שכללה לונה פארק + מתקנים מתנפחים. החגיגה אשר קבלה את חסות העיריה נערכה בפארק העירוני באלעד.

קמפיין "ממחזרים וזוכים זכה לכיסוי תקשורתי נרחב בכל העיתונות החרדית, הארצית והמקומית, באתרי האינטרנט החרדיים ובתחנות הרדיו "קול ברמה" ורדיו "קול חי".

חשוב לדעת

בפעילות בתחום האיסוף והמחזור של מיכלים בפיקדון, פועל התאגיד מול הגורמים הבאים:

  • רשתות קמעונאיות שהן הזרוע דרכו בחר המחוקק לאפשר לציבור הפרטי להשיב את המיכלים, עד 50 מיכלים ללקוח. פעילות הרשתות מראות מגמת גידול, המצביעה על כך שהציבור ממחזר באופן ישיר ופעיל.
  • הציבור הרחב- באמצעות הפעלת 22 מרכזים עירוניים אשר פועלים במקומות בהם זיהה התאגיד צורך בהגברת תשתית האיסוף והנגשתו לציבור.
  • לקוחות הפועלים ישירות מול התאגיד ומקבלים שירותי פינוי דרך התאגיד.
  • מוסדות החינוך- בהם מתבצעת פעילות אקטיבית באמצעות מבצעים ופרויקטים מיוחדים להגברת המודעות למחזור בקרב ילדים ובני-נוער, השבת הפיקדון למוסד החינוכי לטובת רווחת התלמידים ובנוסף עידוד ע"י צבירת נקודות ומתן ציוד עזר למוסד
  • המחזוריות המוצבות ע"י אל"ה מיוצרות בשני דגמים עיקריים: עץ ירוק ופרחים.
  • התאגיד מפעיל צוות הקמה הפועל מול הרשויות והמועצות, קבלני הפינוי ומפעלי הייצור כדי לתת מענה לפריסת המיחזוריות לטובת הציבור.
  • בנוסף מפעיל התאגיד מוקד שירות לקוחות טלפוני הנותן מענה ללקוחות, פניות ציבור והזמנת פינוי (1700-700-310).

 

 

השארת תגובה