סילבן שלום: לא אעזוב את 'הפנים' לטובת דרעי

שר הפנים סילבן שלום אומר היום לגלי צה"ל כי לא יפנה את כסאו לטובת דרעי ● לדבריו "ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מעולם לא דיבר איתי על כך, ואף אחד לא פנה אלי בקשר לכך"

נתניהו עם סילבן שלום. צילום: הכנסת
נתניהו עם סילבן שלום. צילום: הכנסת

על רקע הדיווחים אודות הצרחה בין יו"ר ש"ס ושר הכלכלה אריה דרעי לשר הפנים סילבן שלום, מתראיין האחרון לגלי צה"ל ומצהיר כי לא דובר עמו על האופציה הזו וכי הוא לא מתעתד לפנות את מקומו עבור דרעי בכדי לאפשר את אישור מתווה הגז.

"ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מעולם לא דיבר איתי על כך, ואף אחד לא פנה אלי בקשר לכך", סיפר השר, "אני לא חושב שמדובר בידיעה של חיילים על לוח השחמט וזה לא נמצא על הפרק".

בתוך כך, ההערכה היא כי כבר בימים הקרובים יפרוש דרעי מתפקידו כשר הכלכלה ובכך יאפשר את אישורו המיוחל של מתווה הגז. חבילת הפיצויים המסתמנת נכון לשעה זו. היא תקציבים גדולים למשרד הנגב והגליל אשר יכונה משרד הפריפריה.

בימים האחרונים הבטיח דרעי להכניס את העיר החרדית ביתר תחת משרד הנגב והגליל, מה שיקנה לעיר הטבות מפליגות וכן תקציבים נוספים. על פי דיווח של העיתונאי חיים טריקי ב'יום ליום', תחת משרד הנגב והגליל ייכנסו לא פחות מ-12 ערים אשר כאמור יזכו להטבות ולתקציבים עקב ההגדרה החדשה.

השארת תגובה