ראה"מ מבהיר: "מחויבים לתחרות בענף הסלולר"

בתגובה לדברי מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר לפיהם מחירי הסלולר בארץ גבוהים מבהיר היום ראה"מ כי הוא מחויב לתחרות בשוק הסלולר ● "ראש הממשלה ומשרד התקשורת מחויבים לתחרותיות בענף הסלולר ולהמשך מגמת המחירים הנמוכים לאזרחי ישראל", נכתב בהודעת לשכת רוה"מ

בנימין נתניהו. צילום: דוברות הכנסת
בנימין נתניהו. צילום: דוברות הכנסת

אחרי הצהרתו המקוממת של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר לפיה מחירי הסלולר בארץ נמוכים מידי , סותר אותו היום ראש הממשלה בנימין נתניהו המשמש גם כשר התקשורת.

בהודעה רשמית שהפיצה דוברות משרד התקשורת נכתב כי "ראש הממשלה ומשרד התקשורת מחויבים לתחרותיות בענף הסלולר ולהמשך מגמת המחירים הנמוכים לאזרחי ישראל".

אתמול פורסם במגזין 'בלומברג' ראיון קצר עם מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר בו התבטא כי "מחיר קו סלולר בישראל הוא סביבות 35 שקל לחודש. מחיר זה אינו כלכלי. המחירים במדינות ה-OECD הם סביב עשרים יורו (86 שקלים) לחודש. השוק איבד את נקודת האיזון הנכונה שלו מבחינת מחיר. אני לא רואה בעיה אם סלקום פרטנר או פלאפון ירכשו את גולן טלקום, אם זה רצונם".

בהודעתו אמר נתניהו עוד כי "ראש הממשלה פעל ודחף החל משנת 2011 להורדת מחירי הסלולר ונתן גיבוי ותמיכה מלאים למהפכת המחירים בסלולר, ביחד עם שר התקשורת דאז כחלון".

כבר אתמול עוררו דבריו של פילבר התנגדות בקרב הממשלה, כאשר גורמים באוצר טענו כי המדיניות המשתמעת של משרד התקשורת מעלה בקרבם חשש לעתיד התחרות בשוק הסלולר. הגורמים טענו כי אין לאפשר לגולן טלקום להתמזג עם אחת מחברות הסלולר הגדולות, עמדה מנוגדת לעמדה שביטא פילבר בחודשים האחרונים.

השארת תגובה