שוב באשדוד: שוטרים חילצו ילד קטן שננעל בתוך רכב

שוטרי אשדוד חילצו אמש ילד קטן שננעל בתוך רכב של הוריו כשמפתחות הרכב בפנים ● "הגענו למקום תוך 2 דקות וראינו ילד קטן נעול בתוך רכב פרטי. הוא והוריו היו חסרי אונים שכן מפתח הרכב היה בפנים" ● צפו בוידאו

אמש בשעות הערב, דווח למוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על ילד בן 4 שננעל בתוך רכב כשמפתחות הרכב עמו בפנים, ברחוב מקלנבורג בעיר אשדוד. ההורים המודאגים התקשרו למשטרה בהיסטריה וביקשו את עזרת השוטרים. תוך דקות ספורות שוטרי הסיור של משטרת אשדוד ממרחב לכיש הגיעו למקום והחלו לטפל האירוע. לאחר כרבע שעה מרגע שהפעוט ננעל בתוך הרכב הוא חולץ בשלום ע"י השוטרים והושב לחיק הוריו.

"לקראת סוף משמרת הצהריים קיבלנו דיווח על ילד קטן שננעל בתוך רכב פרטי". סיפר השוטר רס"ר אדיר לוי. "הגענו למקום תוך 2 דקות וראינו ילד קטן נעול בתוך רכב פרטי. הוא והוריו היו חסרי אונים שכן מפתח הרכב היה בפנים. מיד פרצתי את החלון האחורי של הרכב באמצעות מנפץ השמשות שחולק לנו מוקדם יותר השנה. כך, בתוך שניות חילצנו את הילד מתוך הרכב".

אין זו הפעם הראשונה ששוטרי הסיור של משטרת אשדוד נתקלים באירוע מסוג זה. לפני שלושה חודשים (22.7) חילצו השוטרים פעוט מתוך רכב נעול באזור המרינה בעיר. גם אז פעוט ננעל בתוך רכב, ההורים הזעיקו את השוטרים, ולמרבה המזל הפעוט חולץ בשלום.

שלושה חודשים מוקדם יותר השנה (28.4), חילצו שוטרי הסיור של משטרת אשדוד ילדה קטנה מרכב נעול בעיר. אז בניגוד לליל אמש שרר בחוץ מזג אויר שרבי. אולם גם אז חולצה הילדה כמעט ללא פגע בזכות הפעולה המהירה של שוטרי הסיור בשטח.

"השוטרים שלי יודעים היטב שהערך החשוב ביותר עבורנו הוא הצלת חיי אדם. אני שמח שהאירוע הסתיים כשהילד חולץ בריא ושלם. במקביל אני קורא לציבור התושבים לנסות ולמנוע מקרים מסוכנים כאלו בעתיד, ובכל אופן להתקשר למשטרה מיד בקרות במצבים מסוג זה", ציין מפקד משטרת אשדוד סנ"צ נועם שקל.

השארת תגובה