צפו: כשאחמד טיבי סילק את השר אלקין מהמליאה

סגן יו"ר הכנסת אחמד טיבי ששימש אחר הצהריים כיו"ר ישיבת הכנסת הורה לסדרנים להוציא את השר אלקין לאחר שהאחרון האשים אותו בגל הטרור ● ח"כ מגל: "קיבלנו הזדמנות לראות מה יקרה אם הערבים יהיו הריבון, אין תקנון ואין כללים"

במסגרת הצעה לסדר בסוגיית החלטת הקבינט להטיל סגר, עוצר וכתרים על השכונות הערביות במזרח ירושלים השיב השר זאב אלקין בשם הממשלה ואמר לסגן יו"ר הכנסת אחמד טיבי שניהל את הישיבה: "לך ולחבריך יש אחריות לדם שנשפך באירועים האחרונים, גם של יהודים וגם של ערבים. אתה באופן אישי, צריך לא לישון בלילה ולחשוב על כל מי שנהרג בשבועות האחרונים ומה חלקך במה שקורה".

ח"כ טיבי הגיב ואמר: "אתה מסית נגדי הסתה חסרת אחריות, אני מבקש להוריד את השר מהדוכן, אני פה הריבון אני מעליך ואני מבקש להוריד את השר מהדוכן. מה שנעשה כאן הוא דבר חסר תקדים, אני מעולם לא קראתי לאלימות ולא התגאתי שהרגתי מישהו. אתה חצית קו אדום. אני בימים האחרונים נתון להתקפות ולקריאה להוצאה להורג".

לאחר שהשר אלקין הוצא מן האולם ע"י הסדרנים אמר ח"כ ינון מגל: "קיבלנו הזדמנות לראות מה יקרה אם הערבים יהיו הריבון, אין תקנון ואין כללים. 'אני עכשיו הריבון ואתה תעוף מפה', זה מה ששמענו עכשיו וזו דוגמה למה שיקרה פה אם הערבים יהיו הריבון חלילה".

השארת תגובה