נשיא גיאורגיה נפגש עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין

נשיא גאורגיה, מר גיורגי מרגלאשווילי הגיע לפני זמן קצר לביקור בכנסת במסגרת פגישת עבודה עם יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין ● אדלשטיין: "לא אפתיע איש אם אומר שהיחסים בין המדינות שלנו הם מופת לשיתוף פעולה בין מדינות"

נשיא גיאורגיה בביקור בכנסת. צילום: דוברות הכנסת
נשיא גיאורגיה בביקור בכנסת. צילום: דוברות הכנסת

נשיא גאורגיה, מר גיורגי מרגלאשווילי ( (Giorgi Margelashviliהגיע לפני זמן קצר לביקור בכנסת במסגרת פגישת עבודה עם יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין. הנשיא מרגלאשווילי התקבל ברחבת וייל במסדר כבוד ולאחר מכן חתם בספר האורחים בטרקלין שאגאל.

יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין אמר לאורחו: "לא אפתיע איש אם אומר שהיחסים בין המדינות שלנו הם מופת לשיתוף פעולה בין מדינות. יש לנו גם שיתוף פעולה פרלמנטרי מעולה ואגודת ידידות פעילה בראשות ח"כ יחיאל (חיליק) בר הנוכח כאן. גם קהילת יוצאי גאורגיה בישראל היא דוגמה לקהילה שהשתרשה בישראל, אך תוך כבוד רב למסורת ולתרבות של גאורגיה, הארץ ממנה הגיעו".

נשיא גאורגיה גיורגי מרגלאשווילי השיב: "נמצאת אתי כאן משלחת פרלמנטרית ששל חברי קואליציה ואופוזיציה. כולנו נרגשים מקבלת הפנים ומביקור במדינה כה מרשימה כישראל עם היסטוריה של אלפי שנים. מאד נשמח לפתח את היחסים בין המדינות, פיתוח שהוא חשוב לנו מאד בתחומי הביטחון, החקלאות, עסקים ותחומים נוספים".

השארת תגובה