הרב פינטו לא שב ארצה במועד עליו התחייב

הרב יאשיהו פינטו שוהה בימים אלו בארצות הברית עקב החמרה במצבו, תלמידיו הכריזו היום על יום צום ותפילה לרפואתו ● היום התפרסם תיעוד ממיטת חוליו של הרב פינטו המאושפז בבית החולים, זאת בעקבות פרסומים לפיהם הרב חומק מחזרה ארצה להמשך משפטו

הרב פינטו, תודות לwalla
הרב פינטו, תודות לwalla

הרב יאשיהו פינטו שוהה בימים אלו בארצות הברית עקב החמרה במצבו. חסידיו הכריזו היום על יום צום ותפילה לרפואתו. באתר 'וואלה!NEWS' פורסם היום תיעוד ממיטתו של הרב פינטו זאת בעקבות פרסומים לפיהם הרב חומק מחזרה ארצה להמשך משפטו.

בימים אלו מונח ערעור בפני בית המשפט העליון בדבר הרשעתו של הרב פינטו והחלטת השופט להטיל עליו שנת מאסר בגין מתן שוחד. בית המשפט נדרש לפני מספר שבועות לסוגיית מצבו הרפואי וקבע כי אין כל מניעה לטוס לצורך טיפול רפואי בכפוף לערבויות על סך מיליוני שקלים שהועברו לידי המשטרה.

אחד מחסידיו אמר היום ל'וואלה!NEWS' כי "ההתנהלות הצינית של הפרקליטות היא אחד הגורמים להידרדרות במצב הרפואי. אותם משפטנים מטעם המדינה ניסו להתכחש למציאות ואמרו שהרב בריא בעוד תיקו הרפואי, שהכיל חוות דעת ממומחים בעלי שם עולמי, מעיד שהרב חולה מאוד".

לדבריו, "זו התנהלות בוטה וצינית כלפי מי שמחלת הסרטן תוקפת אותו באכזריות פעם אחרי פעם מזה 13 שנה. עצוב שכך מתייחסת פרקליטות המדינה לאחד מהמנהיגים הרוחניים החשובים של דורנו שנלחם כיום על חייו".

מחר יתקיים דיון בבית המשפט בנושא בקשתו של הרב פינטו להאריך את שהותו בחו"ל לצורף טיפולים רפואיים. הרב היה אמור לחזור בסוף השבוע האחרון, אך כאמור בשל מצבו הרפואי, החזרה מתעכבת.

תגובה אחת
  1. אנשים רעי לב

השארת תגובה