המלצה: חוזרים לבית הספר עם סנדוויץ פסטרמה

אין כמו להתחיל את היום עם סנדוויץ' מזין ובריא ♦ הכינו לילדיכם סנדוויץ' פסטרמה, קל ופשוט להכנה, המהווה ארוחה מזינה ובריאה ולא משמינה

 

להלן 3 עובדות שלא ידעתם על בשר הפסטרמה המוכר והאהוב, מאת מומחי יצרנית בשר המהדרין 'טירת צבי':

  • פסטרמה הינה המצאה טורקית, הטורקים פיתחו שיטה בה נהגו לכבוש את הבשר בין שתי פיסות עץ, עד שהגיר את כל נוזליו ואז מרחו אותו בתערובת של מי מלח ותבלינים שונים בהמשך, השיטות השתכללו לעישון, החמצה וכבישה.
  • הפסטרמה היא מקור מעולה לחלבון. כידוע, כל ארוחה מאוזנת צריכה להכיל רכיבים של חלבון, פחמימות וירקות. שילוב של פסטרמה דלה בשומן בארוחה, הינה דרך מעולה לקבלת חלבון הנחוץ לבניית השרירים בגופנו. כמו כן, היא מכילה רכיבי תזונה מומלצים נוספים, כגון: ברזל, ויטמינים מקבוצת B, אבץ ועוד
  • הפסטרמה הגיעה לישראל יחד עם העליות מאירופה. בעקבות המחסור בבשר בקר ואתגרי הכשרות השונים , פותחו בישראל פסטרמות העשויות מבשר עוף והודו. בין הפיתוחים היו גם נתחי חזה העוף וההודו המעושנים, שבארץ קיבלו את השם פסטרמה . וכך יצא שבישראל קנתה לה אחיזה פסטרמה רזה ובריאה יותר, העשויה מהודו ועוף וכן, מחזה וכתף בקר.

חברת 'טירת צבי' לא חוסכת באמצעים ומאפשרת לכל צרכני הכשרויות השונים ליהנות ממגוון מוצרי החברה הידועים והאהובים  במהלך כל ימות השנה וגם בפסח.

שיהיה חורף מזין ובריא 

 

 

השארת תגובה