גדעון סער הודיע בכנס פעילים: חוזר לפוליטיקה

שנה לאחר פרישתו שהותירה בהלם את מקורביו, מודיע חבר הכנסת לשעבר גדעון סער על חזרתו לחיים הפוליטיים: "בכדורסל פסק זמן לוקח דקה, בחיים הפוליטיים בערך שנה" ● במקביל, יובל דיסקין מצהיר: "לא אקפוץ לבריכה הפוליטית"

 גדעון סער
גדעון סער

חבר הכנסת לשעבר גדעון סער הודיע הערב בכנס פעילים שהתקיים בפתח תקווה כי בכוונתו לשוב לחיים הפוליטיים. "בכדורסל פסק זמן לוקח דקה, בחיים הפוליטיים בערך שנה", אמר סער בכנס הפעילים. על פי הדיווח בערוץ 10, סער, שפרש מהפוליטיקה לפני כשנה, צפוי להתמודד כבר בפריימריז הקרובים לרשימת הליכוד ובבחירות הקרובות כפי המסתמן יוצב מטעמה בצמרת הרשימה.

סער, פרש לפני כשנה בכנס פעילים מתוקשר. האירוע שהיה אמור להיות טקס הרמת כוסית הכניס את מקורביו להלם לאחא שלא הודיע לאף אחד בסביבתו על כוונתו לפרוש. על ההערכות בזמנו, פרישתו הייתה על רקע היחסים המתוחים קמעא בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בשנה החולפת החזיק סער בתפקיד במשרד עורכי דין אך היה מעורב בלא מעט מהלכים. בבחירות האחרונות אף תמך בנתניהו ופעל עבורו במספר מישורים. עם זאת, לאחר הקמת הממשלה, נצפה סער יחד עם גלעד ארדן שכזכור כעס על נתניהו על כך שלא העניק לו את מבוקשו והעדיף להישאר מחוץ לממשלה.

גדעון סער הגיב לדיווח בחשבון הטוויטר שלו: "לשואלים: לא הודעתי בשבוע שעבר  על תום פסק הזמן. אמרתי, ולא בפעם הראשונה, שטיבו של כל פסק זמן – להסתיים. כשזה יקרה – כולכם תדעו זאת. ממני".

במקביל, על פי הדיווח בערוץ 10, יובל דיסקין, שבבחירות האחרונות נשמע קולו לא מעט בנושאים פוליטיים, אמר כי אין בכוונתו להצטרף לפוליטיקה בשנים הקרובות. "לא אקפוץ לבריכה הפוליטית בשנים הקרובות", כך דבריו.

 

השארת תגובה